networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, August 22, 2012

Jemput makan SATE 'Harapan Esok'..

Hari ini baru dpt rehat bersama keluarga selepas beraya di rumah saudara mara dari raya pertama hingga ke3

Cuma rumah rakan2 Universiti n Kerja je belum jenguk..

Aktiviti hari ini lebih santai yang mana kami sekeluarga telah membuat SATE..nampak mudah tapi sebenarnya sukar..

Aku sebenarnya baru sahaja belajar cucuk sate..rempah orang rumah ni ramai tolong buatkan..

Sebanyak 4 ekor ayam dan 1± kg daging telah digunakan..maknanya kami dapat hasilkan SATE ayam sebanyak 280 cucuk dan 240 cucuk daging..

Dari sini korang boleh kira2lah bagaimana keuntungan berniaga SATE...

Oklah setakat ini sahaja perkongsian aktiviti hari raya aku utk hari ini..ni nak buat kuah..mlm ni bakar..

Baru terasa nikmat aktiviti kekeluargaan..

HE : gua LULUS beb cucuk SATE..tak boleh guna PAS cucuk SATE..sensitif...aku paling benci bila berkumpul saudara mara cerita bab politik sempit PAS..WTF!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA