networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, August 14, 2012

KIMAK Kuda Tunggangan Baru Nuar Jubori...

Rapizi Lembu, NNazmi, Anak WaN jija sumer ahlol politik...Penaung KIMAK
Sebelum ini aku ada tulis berkenaan sebuah organisasi yang aku gelarkan KIMAK (Kelab Mahasiswa Keadilan) di sini..maka aku rasa adalah sesuai gelaran KIMAK digunakan memandangkan nama kelab pun lebih kurang mirip dengan ejaan tersebut.

sebelum ini mereka dengan lantang kata mereka ini tolak campur tangan politik...aku rasa macam nak ludah je sorang2 muka diorang..memang penipuan yang teramat dahsyat..daripada pemimpin sampai ke mahasiswa  tunggangan semuanya kaki penipu..

Bukti KIMAK kata tolak POLITIK:




Ahlol Persatuan KIMAK..kikiki




HE : KIMAK sama dengan Kelab MAhasiswa Keadilan..sama tak???kahkahkah

*KIMAK ni Gelaran Persatuan...bukannya LUCAH OK!!!!

1 comment:

haram jadah said...

ko yg pukimak!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA