networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, August 16, 2012

LAWAK!!! Tabiat Orang PAS Makan

Bila keluar gambar Nik Aziz sedang makan nasi bungkus maka puak tolol PAS kata itulah budaya yang harus ditiru ahli politik.. mereka kata Nik Aziz bersederhana..

strategi melambung dan memuji Nik Aziz gila babi kita sudah tahu budaya orang PAS..diakhir cerita mereka akan kata PAS itu parti sederhana dan meraban kata UMNO itu korupsi dan membazirlah...ada juga puak PAS kata orang yang pakai kereta Alphard ni semua orang UMNO...

biasalah dalam cerita mana-mana pun hero akan menang diakhir cerita...benda ni budak sekolah tadika pun tahu yang mana ultraman dan power rangers akan menang diakhir cerita..

tapi hero yang mereka junjung tu sebenarnya hanyalah hero syok sendiri je...

bila nik aziz makan nasi bungkus mereka kata PAS tu bagus...

bagaimana pula bila orang PAS makan gelojoh seperti 3 tahun tak makan?mereka tetap akan puji dengan mengatakan..jangan membazir makanan walaupun makan pelahap dan tamak..sedarlah ramai lagi penyokong PAS yang sanggup ikat perut kerana menjadi mangsa salah tadbir urus PUAK PAS...



terbaru aku dapat satu gambar menunjukkan BOB LOKMAN PAS makan macam orang yang tak pernah makan 3 hari..agak2lah bob...ko tu banyak penyakit..karang masuk hospital kan susah nak menyusahkan orang lain rawat ko...makan tak ingat dunia...agak2lah..rezeki di dunia bukan untuk kita sorang...tak kusangka orang yang kutuk UMNO makan kuat..kahkahkah


satu kerja pulak ahlol2 PAS berebut datang semata-mata nak cari mileage politik...




HE : makan nasi bungkus dipuji..makan mewah pun dipuji..makan pelahap senyap2...kahkahkah 

5 comments:

Anonymous said...

Sorry man, this is just lame, very lame issue

Anonymous said...

Hahahaprak..what a stereotype FUCKING ROTTER GoBLOGger boy! Have u got any other 'out of the box' issue,dol? Bankrap-korap idea ke oi KucingKurap? Nyamaka fahai lu..tiu leiya!!

Anonymous said...

Hahahaprak..what a stereotype FUCKING ROTTER GoBLOGger boy! Have u got any other 'out of the box' issue,dol? Bankrap-korap idea ke oi KucingKurap? Nyamaka fahai lu..tiu leiya!!

Anonymous said...

Ada baiknya insafi kekurangan diri sendiri sebelum highlight kekurangan org lain...kita takkan jadi lebih mulia bila bercakap buruk pasal orang lain. just saying

Anonymous said...

aku rsa mata ko dgn hti ko kna cuci dgn air zam zam dh, trlalu truk sgt..
jmp ngn dktr pn xjd....nilailah yg mna hak dan yg mna batil....
crminlah dr sndri....

* aku rsa mgkn ko ska pmimpin kita cra sdrhana diorg mkn hotel kt 5bintng kot xpn mkn kt restorn mewah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA