networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, August 3, 2012

Macai Pakatan meroyan kerana DUIT...Mata Duitan..


hebat! pemimpin umno memang dasar zionis! (*_*) hinggakan duit malaysia juga di cipta dari hasil didikan zionis dajal, pemuka pemuka melayu umno yg berideologi zionis ini 100% tidak akan redha selagi kita tidak mengikut akan agama mereka.. apakah pakcik2 umno semua sedar akan hakikat ini? Insaf dan bertaubatlah! (^_^) 
menyokong umno/bn adalah sama seperti menyokong zionis.. muktamad!
See..macai pakatan kata duit Malaysia hasil didikan Yahudi Zionis..kalau macam tu mesti kita akan fikir mereka ni takkan pakai duit Malaysia..yelah..kan duit Malaysia tu hasil didikan zionis...tapi yang aku tahu mereka mereka yang paling taksub dalam bab-bab duit ni..

Ni sumer persepsi bodoh yang diwujudkan oleh puak mereka sendiri..dengan harapan mereka akan dapat menyalahkan UMNO pada akhir cerita....

Samalah macam KFC, MCD dll..di mulut cakap tolak boikot dan blablabla....tapi ada jer yang makan semua...

Duit Zionis ni..kikiki

Ni Sumer salah UMNO..sbb pakai idea Zionis..kiki

Hiase...
Duit baru ni tak nak kata ke hUMNO yang buat?kikiki
HE : ada saja alasan nak menyalahkan hUMNO...menipu tak apa asalkan dapat salahkan hUMNO...kikiki

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA