networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, August 24, 2012

Mahasiswa PAS Menghina Ulama!!Percaya Bergambar bersama @UstazFathulBari dapat halau hantu di gudang? #PASesat

Sebentar tadi aku telah mendapat kiriman email 2 keping gambar dari seorang hamba Allah di harapanesok@gmail.com yang secara jelas menghina Ustaz Fathul Bari.

Di sini aku ingin mengucapkan terima kasih kepada individu yang mengirimkan email tersebut..dalam email tu dia ada sertakan sekali beberapa maklumat peribadi budak tak guna ni...gua tak mahu serang peribadi budak tu..maklumat yang lu bagi tu gua simpan...prinsip gua bukan serang peribadi kecuali terpaksa.

Mahasiswa ini yang dikatakan sedang praktikal di sebuah Sekolah Menengah Agama di Kelantan telah menyatakan untuk frame gambarnya bersama Ustaz Fathul Bari bagi menghalau syaitan di dalam gudang yang seram..untuk makluman semua mahasiswa ini ialah salah seorang penyokong Pro Mahasiswa di sebuah universiti..dari sini kita dapat lihat bahawa gerakan Pro Mahasewel ini memang berperangai biadap.

Bukan itu sahaja, budak perangai syaitan ini juga telah menghina Ulama Muda UMNO ini dengan tohmahan kononnya Ustaz Fathul Bari seorang yang gelojoh kerana makan 2 pinggan. Kalau ada gambar membuktikan Ustaz memang gelojoh maka aku akur...tapi tiada gambar dan budak ini membantai membabi buta.

Aku kesian dengan Ustaz Fathul Bari, dia fikir orang nak berghambar dengannya untuk diabadikan sebagai kenangan..namun tujuan budak ini adalah untuk menghina UFB..

Inilah budak level PAS yang kononnya ahli Syorga...tak perlu untuk kita rasa hairan kerana dari pemimpin sampai ke penyokong perangai mereka sama sahaja...mereka mengutuk dan mengeji berkaitan UMNO itu dikatakan HALAL dan ia syarat SAH masuk Syorga PAS...

Apa salah UFB sampai gambarnya dihina untuk menghalau hantu di dalam gudang?

Gambar di bawah ini sebagai bukti..sengaja gua gelapkan....nk yang ori?ada.....kikikiki



HE : dari pemimpin sampai ke pengikut perangai macam setan...

4 comments:

Anonymous said...

ustaz tu slim ja.. kalau 2 pinggan pun apa salahnya

yang dia tu boroi makan berapa pinggan pulak

komen macam orang bodoh

Anonymous said...

Dpt maklumat pon slh..xde siasat pe trus msuk je dlm blog..bodoh pnye admin..hidup2 kne tipu ngan pemberi maklumat..

Harapan Esok said...

bukti ada di atas kenapa tak percaya lagi?

nunahakim said...

bagi teman netter yang ingin dapat obat bisuran klik namaku...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA