networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Sunday, August 19, 2012

Perlu Ke Minta Maaf Time RAYA?


Musim raya ni aku sebenarnya malas nak berblogging sangat..yelah bukan ada isu pun kecuali artikel di Blog Anwar Ibrahim yang kata dia minta maaf...dah minta maaf tu minta jelah..buat apa nak tarik balikkan kata digodam...kalau dah busuk hati busuk juga..letaklah apa pewangi sekali memang tetap busuk.

Kalau korang perasan design selamat hari raya di atas ni bertemakan Hijau dan ada putih ditengahnya...baru nampak PAS sket..yelah..kan puak mereka mengaku sendiri yang diri mereka ahli syurga..kepimpinan ala diktator dan anak beranak memang tak lari dari parti pembangkang..

Serius aku kata aku tak pernah fitnah puak2 pembangkang..melainkan olahan ayat aku yang berbentuk persoalan tetapi dituduh aku yang fitnah..bila bercakap bab fitnah ni sebenarnya puak mereka yang banyak fitnah pihak kita..mereka kata kita ni sebarkan berita tak betul..ini semua berpunca dari kelembapan daya fikir puak mereka untuk menganalisis sesuatu tulisan..haha

padahal berita yang aku sebarkan tu hanya berbentuk pendapat peribadi dan persoalan..tapi sedihnya aku pula dituduh fitnah...tak guna jadi PAS kalau menuduh tanpa siasat...

Dihari mulia ini aku nak mohon maaf kepada semua pihak yang tersinggung dengan cara aku menulis...maklumlah aku ni belajar takat tingkatan 5 je...bahasa pun berterabur..

Korang jangan risau..minta je maaf kat puak2 PAS..mereka KOMFEM akan maafkan punya..maklumlah ahli syurga..even Badrolamin dibelasah 20 orang pun dia tetap cool..inilah sikap yang kita harus ikut...pemaaf..jangan jadi macam NIKKY AJIS...bila sudah panas dengan blogger bukannya nak istighfar tapi cakap CILAKE blogger ni CIlaker!!!

HE : macam tu ke perangai orang kata diri mereka ahli syurga??haha..tak payah tengok jauh..tatap jer muka MD SABU lama2..korang akan bingong tercari2 muka dia ada nur atau tak...kikiki..maaf zahir batin...ahli syurga comfem akan memaafkan orang lain...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA