networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, September 2, 2012

Insiden BAS Kesayangan NUAR disimbah CAT. Tak pasal2 BN pula dikaitkan...

Aku dah kata sebelum ini di SINI yang mana insiden bas kesayangan Anwar yang dipecah cermin dan di simbah cat akan dikaitkan dengan BN..tak pasal2 kita pula dituduhnya..padahal depa buat sendiri...bukti tak ada main tangkap muat je..bila ada bukti video lucah tak percaya pulak...bingai namanya ni...

sebelum inikan kereta nuar dah kena dengki...katanya UMNO buat...tapi lu takkan tak belajar dari kesilapan...kenapa tak upah orang jaga kenderaan milik lu...ke lu sengaja cipta konspirasi...

Jom lihat ucapan Nuar yang cuba mengaitkan BN dlm insiden BAS dia pecah n simbah cat

 


Oit... meh sini aku citer skit... 
Bas tu bawak anugerah TUHAN... 
Pengawal khas dah ada 18... 
Lagi ada 100 ahli pasukan berani mati... tu tak masuk lagi unit yg cukup amalan...
Ko ingat senang2 ker org nak baling cat?! 
(Citer ni takder kaitan dgn hidup dan mati) Sumber FB Anti Bersih
HE : Pegawai dan Unit Amal makan gaji buta ke tak jaga bas tu..bas sebiji pun tak boleh jaga tak amal lah macam ni..belum pun jd PM BAS dan Blog dah kena godam...dah banyak kali Kereta di dengki pun tak ada kawalan lagi ke?lu cuailah nuar!!!kikikiki 

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA