networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, September 2, 2012

Sijambu Membontot Gambar @NajibRazak Dikenalpasti.. @PDRMsia Jalankan Tugas!!!

Sebelum ini kita dikejutkan dengan Himpunan Janji Demokrasi yang ternyata sangap biadap dan melampau sini dan sini. Himpunan anjuran pembangkang dimalam ambang kemerdekaan yang bertempat di Dataran Merdeka itu ternyata tidak aman seperti yang dijanjikan.

Mereka membawa sepanduk parti politik PAS, PKR, Tukar Bendera Malaysia, Anti Lynas dan Bontot Gambar PM, Isteri dan Pengarah SPR. Mereka pada mulanya mengatakan ia adalah satu himpunan Aman dan bebas daripada politik.

Namun apa yang disaksikan tidak seperti yang dikata. Sudah semestinya mereka terkenal dengan janji manis tetapi tidak menunaikan janji.

Antara aksi yang ditontonkan ialah mereka menyebarkan risalah ingin menukar Bendera Keramat Malaysia Jalur Gemilang. Namun ianya dinafikan oleh pemimpin mereka dan ada juga trooper pembangang mengkritik tindakan ingin menukar bendera. Bukan itu sahaja, Pihak penganjur ingin mengambil langkah selamat dengan mengutuk tindakan itu yang sebenarnya bukan dirancang.

Apa boleh buat, bila sudah kalah mereka tetap akan cari jalan untuk salahkan orang lain. Biasanya mereka akan salahkan UMNO tetapi kali ini mereka mengutuk ahlol tolol yang menyertai perhimpunan tersebut.

Bukan sekadar ingin tukar bendera sahaja tetapi mereka telah berkelakuan seperti manusia bertopengkan syaitan yang mana telah membontotkan gambar 3 individu (PM, Isteri dan Pegawai SPR (tak berapa pasti)). Sudah menjadi resam adat mereka bontot ini adalah amalan ritual yang harus dilakukan. Bak kata orang bagaimana pemimpin begitulah anak buahnya.

Apa yang hendak saya cerita di sini ialah, individu yang membontot gambar PM telah dikenal pasti. Saya amat mengharapkan ada laporan polis dibuat supaya pihak Polis dapat menjalankan siasatan.Amalan ritual ini adalah amat biadap di negara Malaysia. Jika pihak polis gagal menangani amalan ritual ini makanya saya fikir generasi akan datang pasti akan rosak dengan amalan bontot membontot ini.

Indivdu (gambar bawah) dikenali sebagai:
Nama : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor






Biadap sekali tindakan mereka. Ini bukan kali pertama amalan ritual biadap ini dilakukan. Sebelum ini pun anak muda pembangkang menurunkan gambar PM di hadapan rumah UMNO. Bukan itu sahaja, Anak muda asuhan pembangkang ini sudah banyak kali menyusah dan membuatkan rakyat tidak selesa yang mana mereka "memakal saktikan" gambar PM dan Khaled Nordin.

HE : untuk mengetahui pendedahan lanjut tentang identiti pembontot ini SINI



6 comments:

Anonymous said...

kahkahkah..gigit gigi berak bersepah..puih3!!!

HALIM said...

bodoh orang muda pembangkang sekarang.tiada maruah,tiada adab!

Anonymous said...

Macam penagih dadah ajer rupa dia. Hapuskan dari bumi yg aman ini.

Anonymous said...

tgk pada rupa je dah tau tak ada adab dan akhlak..

Anonymous said...

Pa kata pihak polis check urine bdk sampah ni.......

Anonymous said...

Tangkap ....sebat ..bodoh punya budak...gila...baik mampus dari hidup....ajaran pembakang...kalau nk membakang pun gunalh cara positif. ....

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA