networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, September 3, 2012

Sup Janin Santapan Manusia...

Lihatlah betapa kejamnya manusia. Kalau ye pun eksotik takkan bayi atau janin nak jadi santapan...tak sampai hati hendak menulis panjang...mohon tinggalkan KOMEN...












4 comments:

Anonymous said...

Bodoh! Org x bertamadun je buat mcm ni... Ya Allah turunkanlah bala ke atas mereka yg menyiksa jenazah bayi2 ini... Amin.

Anonymous said...

Ni mesti kat China, nampak saja dh maju tp masih tk bertamadun....tu sbb macam2 hal diluar batas kemanusian trjadi kt sana.

Anonymous said...

orang ke lembu nihh???

pemerhati bebas said...

Pe punya kejam la....xbleh nk pkai otak da mnusia la ni

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA