networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, September 30, 2012

Tidak penting : Percubaan update blog guna BlackBerry

Tidak ada apa makluman yang aku ingin kongsikan pada entry kali ini...ini hanya percubaan pertama aku update setelah email yang aku gunakan selama ini untuk update blog mengalami sedikit masalah..

Email tersebut tidak boleh masuk guna akaun blackberry..dan aku merasakan akaun aku seperti ada orang lain masuk dan membaca inbox yang dikirimkan..

Sebagai langkah berjaga-jaga..aku telah membuat akaun baru..nak tuduh puak pembangkang pun tak boleh sbb mereka ni 'buduh' dan tak pandai hack2 ni..kahkahkah!

Yang mereka tahu hanyalah cari salah UMNO dan sumpah seranah..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Anonymous said...

You have done a good job, bro! Daripada Seorang Melayu penyokong UMNO (tidak salah menegakkan bangsa dari pandangan al-Quran - rujuk Surah al-Hujurat; Ayat 13). UMNO, dari lahirnya melalui masa merangkak, bertatih, remaja hinggalah dewasa kini telah berusaha secara berperingkat untuk menegakkan Islam dan pada masa yang sama menatangkan keamanan. Bukankah Islam itu 'peace' - aman?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA