networkedblogs

Bersahabat..

Rock OOO!!! Layan...

Wednesday, October 3, 2012

Biar Gambar Bicara Sendiri : Himpunan 'R' yang mengerikan!!


Pak Nuar dan kuncu-kuncunya datang lagi!!!kali ini dengan label R 4 Royalti minyak...tadi di Dataran Kemerdekaan Shah Alam telah berlangsung satu siri ceramah pembohongan Anwar yang disaksikan sekitar  500,555 orang..Malaysiakini nak klaim 13 ribu pun gua tak kisah sebab aku tak hairan pun pasal nombor ni..

Dalam diam-diam puak cacai ni sebenarnya telah ditipu hidup-hidup..nak2 masa dengar ceramah dia..kalau bang non nak bagi duit royalti kepada puak cacai ni dah lama dah dia beri masa dia jadi menteri kewangan dulu..kenapa dia tak buat dulu?

mungkin baginya, puak cacai ketika itu adalah satu kumpulan yang sangat hina dan durjana..dan mungkin juga royalti tu tak ada kaitan pun dengan kelantan..apa pun sudah sikap bang non..yang dulu hina sakarang sayang...kena lah dengan puak cacai..dulu bukan main kutuk lagi bang non..sekarang sudah jadi cacai dia...

bila semakin hari semakin tidak laku dikelantan kali ini depa kuar negeri pulak nak heboh kononnya kerajaan kejam..padahal tempat depa tu banyak lagi tak kena..projek ladang tepu...lebuhraya rakyat...air dan macam-macam lagilah..nak tuntut royalti minyak...keuntungan balak sapa kebas woi!!!

esok puak cacai ni nak ke putrajaya pula...gua dengar abang non nak ke Paris...betul ke wey??naik JET lagi ke??kikiki...berita lanjut di SINI



tak endah pun apa yang bang non merapu..macam main masak2 pulak



No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA