networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Saturday, October 20, 2012

Final Piala Malaysia Ibarat Pertarungan BN vs BN


Aku gelak gila babi baca status dari page FB Anti Bersih yang mengatakan pertarungan Final Piala Malaysia antara ATM dan Kelantan ibarat pertarungan sesama sendiri BN vs BN...

Sumber dari FB Anti Bersih :
Piala Malaysia: 
Versi Sukan : ATM vs Kelantan

Pemimpin : Zahid Hamidi vs Annuar Musa

Politik : BN vs BN

Maaf nik aziz royalti xde...jgn memandai2 nk suh aku tambah!!!

Aku sokong 22 sbb BN.....

Dari status Anti Bersih,aku fikir ada rasionalnya juga skali sekala kita kaitkan bola dengan politik..

Bosan dengan puak cacai..asik dia je bawa bendera Pas dan royalti..

Aku sedar puak depa memang teruk..kita jangan bawa bendera BN..cukuplah sekadar tulis mcm ni...

Aku tahu akan ada cacai kata kenapa perlu kaitkan sukan dengan politik..aku rasa nk luku jer kepala cacai tu..dia yang amalkan bawa politik dalam stadium.. BN juga disalahkan

Ayuh sokong ATM dan Kelantan kerana kedua-dua pasukan dipimpin oleh orang BN..

HE : bukan cacailah klu tak salahkan BN...kikiki

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA