networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Wednesday, October 10, 2012

Kerana Pemeriksaan Tetek...Zuraida Dimalukan!!!


Zuraida 'Mak Lampir' harus mengakui dia bodoh kerana cuba mempertikaikan manfaat BaJET 2013 yang mana Kerajaan BN telah memperuntukkan sebanyak RM 25 Juta untuk ujian mammogram percuma kepada 100 ribu WANITA berusia 40 tahun dan ke atas.

Isunya berlaku di Parlimen semalam apabila Mak lampir ni pertikaikan kononnya bajet Rm 25 juta membazir kerana hanya untuk 1000 orang sahaja..Bila setan sudah masuk kepala jumlah silap pun takkan mengaku asalkan dapat salahkan UMNO Barisan Nasional...

Hello mak lampir...BaJET 2013 tu untuk 100,000 orang dan bukannya 1000 yang ko cuba putar belit...

Kalau aku jadi mak lampir comfem aku malu dan cabut lari dari parlimen semalam..kahkahkah....

Apapun, satu pujian harus diberikan kepada Datuk Halimah Mohd Sadique kerana menjelaskan perkara sebenar..ternyata mak lampir ni tersalah angka..dia fikir 1000 orang untuk peruntukan RM 25 juta..kalau betul angka tu aku pun melenting...tapi ko silap mak lampir..peruntukan RM 25 Juta itu adalah untuk 100,000 orang wanita termasuk ko!!!


Kabinet Bayangan Pembangkang
HE : jika YB Zuraida mahu buat pemeriksaan payu dara percuma pun dialu-alukan..percuma jer...aku takut kena barah tetek susah pulak!!!haha

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA