networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, October 2, 2012

Penuntut IPT UPSI ditikam 3 kali kehilangan Limpa..

Minggu lepas telah berlaku satu kejadian yang mana seorang penuntut UPSI telah disamun dan turut ditikam sebanyak 3 kali..

Penuntut tersebut, Abd Azim telah dirompak sebanyak RM20..apa yang menyedihkan aku ialah hanya kerana wang berjumlah RM 20 dia ditikam 3 kali..

Menurut 1 kenyataan yang diperolehi daripada 1 laman FB Suara Mahasiswa/i UPSI, doktor terpaksa membuang limpanya..malah usus dia turut mengalami kecederaan parah..

Melalui maklumat yang diterima, mangsa dalam keadaan stabil dan telah menasihati pelajar IPT seperti berikut :

"Saya redha dengan apa yang telah menimpa diri saya dan berharap pelajar lain lebih berhati-hati supaya kejadian menimpa saya tidak lagi berulang kepada orang lain.. -Abdul Azim Mohd Nasri

Laporan kejadian ini turut mendapat liputan di laman dailyupsi.blogspot.com. Rujuk link di bawah :

http://dailyupsi.blogspot.com/2012/09/mantan-ydp-kab-ditikam-3-kali.html?m=1

HE : apa yang aku boleh katakan ialah berhati-hati untuk menolong orang lain..malang tidak berbau..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA