networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, October 16, 2012

Sudah ada SUARA DERHAKA dari PAS suruh Nik Aziz berundur


Ini berita comfem tak ada keluar diharakah..Nik Aziz memang sudah tua dan tiada siapa boleh menafikan ketuaannya....

Suara yang mendesak Nik Aziz berundur bukan dari ahli UMNO tetapi dari Dr Nik Mazian ADUN PAS sendiri...

Aku pun tak heran sangat dia nak berundur atau tidak kerana NIK AZIZ merupakan KETUANAN dalam PAS!!

dia boleh suruh TUN M berundur tetapi tidak pada dia...cari kelemahan orang pandai..diri sendiri lemah dan tua tak nak pula berundur....

Selagi dia hidup selagi itu jawatan Mursyidul AM PAS miliknya!!!kikiki

1 comment:

Anonymous said...

pegi lah nik aziz, politik mendahului agama, amalan manusia ni, banyak ulama lain yang lagi tulin,,,tolak org tua ni, rakyat pun mahu hidup selesa, bukan mu je..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA