networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, October 28, 2012

TERBAKAR!!! Gambar MONARKI Pemimpin Pakatan yang boleh buat cacai Kepanasan!!!

Puak cacai yang tak sedar diri dulu pernah kata bahawa BN mengamalkan amalan nepotisme atau anak beranak dalam kepimpinan negara...

Sekarang ini mereka makan balik taik yang mereka buang dahulu..Puak Pakatan haram paling kuat mengamalkan amalan susunan takhta ibarat monarki..

Azmin ali anak emas anwar pasti akan menjadi pilihan utama biarpun sokongan cacai bawahan tidak kepadanya...

Saksikan lebih banyak gambar monarki dan dinasti dalam pakatan di bawah ini.





2 comments:

Anonymous said...

semua PUKIMAK kat atas tu akan jadikan melayu BALACI diorg tengok la nanti. CINA DAP mmg mengamalkan sikap komunis sebab datok nenek moyang diorg merempat mcm hanjeng kurap drp CHINA dulu mmg ada darah komunis tegar

Anonymous said...

Kalu nk komen tuh xyah lah smpi nk mencarut! Kalo da bodoh tuh xyah smpi nk tunjuk ko tu tahap dungu plak. Komen cam haram..kalu brani tunjukkan identiti..jgn guna Anonymous..xde tolo punya orang!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA