networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, November 26, 2012

13 Mei Mungkin Berulang!!!Melayu Mudah Lupa!!!


NAK cerita pasal rasisnya kaum Cina ni memang tak terlayan dah. Banyak bukti yang menyatakan memang Cina zaman sekarang ni anti-Melayu. Aku merujuk kepada semua Cina tak kira bernaung dari parti mana sekalipun.

Sedangkan Ketua Wanita MCA Melaka pun menyokong perhimpunan bangsat hijau ini, kita Melayu masih nak percaya pada mereka? Buka minda, buka akal. Berulang kali akar umbi menyatakan yang Cina memang tak boleh percaya.

Tengok jela contoh gambaran yang boleh kita samakan dengan tragedi berdarah 13Mei yang berlaku dahulu. Ayat provokasi seperti inilah yang digunakan oleh mereka untuk menghalau orang Melayu.

Yang membezakan antara tahun 1969 dengan tahun ini adalah kaum bangsat ini mendapat sokongan padu dari pengkhianat bangsa Melayu itu sendiri seperti Melayu PKR dan PAS yang telah dibutakan dengan janji manis menuju Putrajaya kononnya. BACA SELANJUTNYA

4 comments:

Chia Colin said...

bro..bukan semuacina macam itu..saya Cina menyokong MCA masih hormati perlembagaan dan keistimewaan Bangsa Melayu..mungkin ayat yang lebih tepat ialah CINA DAP..mohon ubah ya..

Anonymous said...

Ya chia statment u mungkin jugak betul. 1 malaysia

Anonymous said...

ya cina DAP ... memang jahat... cina MCA dari dulu ok saja...

Anonymous said...

Klau semua rakyat Malaysia mcm korg semua Chia Colin... mmg MALAYSIA akan aman.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA