networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, November 22, 2012

Budak Doakan Kehancuran UMNO/BN..Asuhan Situa Nyanyok Nik Aziz Berjaya!!!Samakan Bapa Dengan Syaitan!!!


Sekor lagi mamat nak cepat popular menulis tentang doa kehancuran UMNO/BN..apa yang menyedihkan apabila si budak bebal ni menyeru seluruh umat ISLAM Wajib mendoakan kehancuran UMNO/BN...

Bukan itu sahaja, dia juga menyamakan UMNO/BN ibarat syaitan..Dia lupa bapak dia orang kuat BN..dia juga secara otomatiknya telah derhaka kepada Bapanya yang menyokong kerajaan...

Manusia bangsat ini yang merosakkan perpaduan di Malaysia...Serius bangang!!!

Anak Derhaka!!!Bapanya sendiri mengakui anaknya Shukri rosak kerana terpengaruh dengan pembangkang!!!


Anak samakan bapa dengan Syaitan!!!bodoh piang!!!

5 comments:

Anonymous said...

apa lagi bercita cita nak jadi ahli politik la tu... aku doakan plak ko jadi ahli politik sebijik anwar ibrahim main bontotttttt je hahahaha

Anonymous said...

mangkuk pecacai PR haram ni tak abis2 guna 'syaitan yg dikenali' ... itulah belajar BI kat sekolah, kau bodoh sebab tu dah salahguna peribahasa inggeris. Kalau aku cikgu BI dia, dah kena lempang budak ni.

Anonymous said...

engkau hancurkanlah kemungkaran dan kebatilan dan mereka yang mempertahankan kemungkaran dan membela kebatilan ... mereka yang menganiayai orang yang teraniaya dan bersekongkol dengan orang yang menganiyai ... yang menggunakan mimbar jumaat untuk mempertahankan peliwat ... penzina ... hanya kerana kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa semata-mata. mereka yang bersikap munafik ... mereka mengamalkan asobiyah ... dengan mempertahankan kebatilan dan kejahatan yang puak mereka amalkan ... mereka mempertahankan peliwat, mereka sanggup bersama kumpulan yang mengamalkan seks bebas ... sedangkan engkau telah laknat kumpulan peliwat dan pengamal seks bebas ... engkau bangkitkanlah mereka dihari perhitungan bersama-sama dengan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu kerana perlakuan mereka itu yang mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin negara Malaysia ini ... engkau musnahkanlah mereka sebagaimana engkau musnahkan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu ... amin ya rab... doa ini aku buat kerana guru yang agung nik aziz telah mengajar dan mengamalkan doa yang seumpama-nya ... harap engkau siarkan din ...

Anonymous said...

Ya Allah ... engkau hancurkanlah kemungkaran dan kebatilan dan mereka yang mempertahankan kemungkaran dan membela kebatilan ... mereka yang menganiayai orang yang teraniaya dan bersekongkol dengan orang yang menganiyai ... yang menggunakan mimbar jumaat untuk mempertahankan peliwat ... penzina ... hanya kerana kerakusan mereka untuk mendapatkan kuasa semata-mata. mereka yang bersikap munafik ... mereka mengamalkan asobiyah ... dengan mempertahankan kebatilan dan kejahatan yang puak mereka amalkan ... mereka mempertahankan peliwat, mereka sanggup bersama kumpulan yang mengamalkan seks bebas ... sedangkan engkau telah laknat kumpulan peliwat dan pengamal seks bebas ... engkau bangkitkanlah mereka dihari perhitungan bersama-sama dengan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu kerana perlakuan mereka itu yang mahu menjadikan peliwat sebagai pemimpin negara Malaysia ini ... engkau musnahkanlah mereka sebagaimana engkau musnahkan umat nabi lut yang telah engkau laknat itu ... amin ya rab... doa ini aku buat kerana guru yang agung nik aziz telah mengajar dan mengamalkan doa yang seumpama-nya ... harap engkau siarkan din ...

sebenarnya puak pas tidak dapat menerima bahawa doa mereka telah dan tidak mungkin akan dimakbulkan ... sebenarnya telah banyak petunjuk yang Allah berikan semasa mereka memohon kepada Allah agar mereka diberi petunjuk. Namun mereka gagal memahaminya ... kerana mereka mendoakan kemusnahan tetapi kemusnahan yang mereka pinta itu tidak berlaku, sebaliknya Allah telah berikan mereka banyak petunjuk tetapi mereka tidak mahu berfikir. Kerana fikiran mereka kini dipenuhi hasad dengki dan hawa nafsu. Allah telah berikan petunjuk kepada mereka tentang kejahatan nwar berahi, azming aling, ustad bad rule aaaacum, nurul izzah ... ali-alih mereka abdikan nama izzah (pembela) ulamak dalam muktamar ... mereka enggan menerimannya kerana mereka tidak percaya kerana doa mereka agar musuh mereka musnah tidak berlaku. dap amat garang menentang usaha mereka mahu menegakan undang-undang hudud tetapi mereka menunjukan ketaatan yang tidak berbelah bagi kepada pimpinan dap ... mereka bawa pimpinan untuk memberi tazkirah agama kepada penganut agama mereka ... lim kau sial yang menentang hukum hudud itu bahkan mereka gelar sebagai kalifah omar ... kapal sing yang tegar menentang hukum hudud yang mereka perjuangkan mereka mempertahankannya dengan darah ... kata mereka sesiapa yang mahu memberi kemudaran kepada kapal sing ... langkah mayat mereka dahulu ... ah din ... banyak ... kalu aku nak tulis ... tak larat rasanya ... tetapi itulah pas ... mereka sentiasa bersangka baik kepada diri mereka dan sahabat mereka dan amat membenci musuh politik mereka ...

pencinta bangsa said...

Kesian, x reti perumpamaan.. tu la.. suruh belajar dulu memain kt skolah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA