networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, November 22, 2012

Ceramah Azhar Idrus Boikot Israel!!!kahkahkah


Daripada Abu Hurairah ra. berkata: Rasulullah saw. bersabda;
"Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala."
Aku tak ada apa nak tulis kali ini kerana sudah 3 artikel aku tulis berkenaan seorang Ustaz kantoi makan di restoran milik Yahudi..untuk artikel boleh rujuk :
  1. Ust Azhar Idrus Kantoi Makan MecD...kahkahkah
  2. Ustaz Azhar Idrus mengaku minum nescafey produk yahudi...MexD, KeFc & Nescafey tetap produk Yahudi!!!
  3. Kantoi!!! Ustaz Azhar Idrus Makan DI Johor Atau Melaka?
Kali ini aku hendak share Video karya 1 Peluru...untuk pendedahan menarik rujuk SINI




No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA