networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, November 9, 2012

Daerah Muar Bandar Diraja..Satu Pengiktirafan Buat Rakyat Muar...Dato @RazaliIbrahim


Pada 5 Feb 2012, Sultan Johor DYMM Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar telah mengumumkan bahawa Daerah Muar sebagai Bandar Diraja..teks ucapan tersebut turut dimuatkan sebentar tadi di laman Facebook Kesultanan Johor..

Berikut ialah petikan ucapan Sultan Johor :
"Setiap kali saya datang ke Muar, masalah yang dilihat adalah tahap kebersihan. Bandar Muar adalah bandar utama di Johor. Pembangunannya tidak pesat sehingga ada yang menggelar bandar ini sebagai bandar pencen. 
"Muar sesuai untuk golongan yang mahu kedamaian dan ketenteraman. Oleh itu, saya mahu Muar menjadi bandar contoh sebagai bandar bersih dan damai. Dengan ini, sukacita saya isytiharkan bandar Muar sebagai Bandar Diraja," 
DYMM Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar
5 Feb 2012
HE : Lama tak pergi Muar Bandar Diraja..kalau sampai jer sana biasa aku makan Mi Bandung area tepi pantai...memang terbaiklah!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA