networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, November 17, 2012

Doa Keramat PAS!!! "Kuburkanlah UMNO/BN"..Allah Terima Ke Doa tu?


"Ya ALLAH, permudahkanlah perjalanan kami ke Putrajaya..." 
"KUBURKANLAH UMNO/BN!!" 

Itu antara petikan doa oleh puak2 khawarij PAS 
pada majlis solat hajat di Stadium Sultan Mohammad Ke4, 
Kota Bharu selepas usai mukhtamar tahunan mereka. 

Dapatkan Pendedahan Berapi di SINI

7 comments:

Anonymous said...

HJ HADI KATA SEBAB KERAJAAN ZALIM... ZALIM PADA SAPA??? YG YG DIZALIM???? OOOO AKU TAU KERAJAAN ZALIM SEBAB PAS SELALU KALAH UTK MEMERINTAH. AKU PLAK BERDOA SUPAYA DIHANCUR LULUHKAN SEGALA ANGGOTA PAS BANGSAT !!!

Anonymous said...

pas haramjadah...dah 22 tahun doa yg buruk2 pd umno tp tak pernah dimakbulkan...ckp dap setuju buat hudud bl masa dap setuju..serban besar atas kepala tp menipu tak ingat...parti munafik...nik aziz pernah kata hr ni tun m lwtak jawatan esok jg dia letak jawatan tp sampai skrg masih kat situ, ulama munafik...

Harapan Esok said...

‎"PAS mendoakan kehancuran UMNO. Tak apa lah. Orang UMNO tetap mendoakan kesejahteraan ahli-ahli PAS walaupun berbeza politik." - YB Khairy Jamaluddin

Harapan Esok said...

Doa untuk hancurkan UMNO didoakan bermula 1957 lagi. Tetapi Allah terus memelihara UMNO kerana roh yang ad pad UMNO. Yang pasti sehingga sekarang PAS masih gagal dan kemungkinan doa hancur tadi akan kembali pada PAS. Bila melihat doa tadi ambo dan kelurga ambo makin jauh dan jauh dari PAS. Anda tahu sebabnya kenapa.fikirkan

p/s: Kenapa bukan Pok Nik yang baca doa? sebabnya doa pok nik tidak diterima oleh Allah SWT sejak dahulu lagi.

Anonymous said...

pas zalimi diri sendiri.......
sokong dan pujat kaum laknat lu....
kafirkan sesama islam, mcm syiah.....
sokong ambiga LGBT.......
maka doa2 itu akan terbalik kpd pas kembali....

Anonymous said...

Mereka tidak sedar yg mereka mendoakan kehancuran utk diri sendiri. Allah lebih mengetahui siapa yg ikhlas menegakkan Islam di bumi Melayu ini. Mereka ini lebih bernafsu ke Putrajaya daripada memelihara Islam itu sendiri.

Anonymous said...

Kehancuran untuk orang yg kufur..penegak sekular..pulang lah ke pangkal jalan wahai org yg mengaku islam,tapi selam..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA