networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, November 20, 2012

Facebooker Pakatan Rakyat PONDAN...MURTAD!!!...



Nak tergelak aku baca kempen baru facebooker pakatan rakyat ni :

pemberitahun. Admin nak ajak rakan2 main game sikit.. (lagi ramai lagi kuat)
cara-cara di main kan keterangan dalam gambar. Ke2 minta mohon rakan2 share cara permainan ini.
Yang baik semuanya dari Allah dan yang burukan Malaysia nih dari UMNO dan BN lah kebiasaannya..

Serius macam pondan...anjurkan kempen suruh Facebook ban page pro BN yang banyak menegakkan kebenaran dan menangkis pembohongan puak pembangkang...

Ternyata mereka sudah kepanasan dan terbakar...kalau tak masakan diorang suruh hapuskan kita...inilah cara mereka menterjemahkan "Kebebasan Bersuara"

Puih!!!kata join BERSIH yang mahukan kebebasan bersuara..tp realtinya haram jadah...dah terrdesak lah tu...

Apapun aku nak ucapkan tahniah kepada rakan seperjuangan aku admin ANTI BERSIH dan ISU POLITIK semasa...ternyata kita mampu menggugat mereka...mereka sudah panas...

Jika cacai anjurkan kempen block FB pro BN..aku pula nak anjurkan kempen JOM LIKE PAGE PRO BN...bawah ni link yang patut di LIKE...jangan lupa LIKE ANTI BERSIH dan ISU POLITIK SEMASA tau...sokong juga rakan2 seperjuang pro BN yang lain..

Ayuh LIKE!!!

1) FB ANTI BERSIH >>> https://www.facebook.com/Suzaku.V





HE : Facebooker Pakatan Rakyat PONDAN...isu lawan isulah...kahkahakah!!!sepatutnya Nik Aziz kena keluarkan juga DALIL Facebooker PR MURTAD!!!kahkahkah

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA