networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, November 13, 2012

Haram Jadah Mana Ni Bercium Pipi Potong Bendera BN!!!


Inilah puak haram jadah dalam sejarah tamadun Manusia...
Bangga dapat potong Banner dan Bendera BN..
Dapat pahala kepala bapak ko tak sekolah...
Puak haram jadah ni fitnah kata UMNO kafir dan munafik..

Bangsat ni dasar penyokong setan...
Potong bendera dan benner BN dapat PAHAL A Berganda bulan puasa...
Nak je aku luku kepada bangsat ni...

Bajet bagus...
Bergambar dengan betina cium dapat pahala dari setan mana?
Dasar gemok tak sedar diri bengong rasa diri tu baik...

Boleh kata rujuk pada yang pakar potong bendera Munafik dapat Pahala...
bangsat...
Yang sebenarnya munafik tu PKR PAS DAP la gemuk boncet cium!!!

Kalau orang UMNO potong bendera PR komfem puak setan kata kita pula yang setan..
Mengalahkan king of setan sinuar jubor bangang...
kikikiki...

Gemok ni dah terlebih pahala potong bendera BN sampai nak kurangkan pahala dicium betina..
dasar Pakatan Syaitan bergelumang dengan nafsu seks..
Bila dah kantoi tak nak mengaku sibangsat gemok boncet ni...

Lucu aku tengok muka bodoh ni...
nak tunjuk bagus diri sendiri perangai mengalahkan syaitan gondol!!!
Khooook TUI kt muka gemok boncet potong bendera BN ni

Bukti Haram Jadah Boncet potong Banner dan Bendera BN...


Kupasan lanjut di REZQEEN HILL

*TQ HE jemput aku yang tak baik ni jadi penulis jemputan...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA