networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, November 27, 2012

KECOH!! Geng Royalti Cemar #PAU2012..Tahniah @Armand_PJU Halau Mereka!!!

Perhimpunan Agung UMNO 2012 telah dicemarkan dengan puak2 Royalti yang mana telah menyerang bangunan PWTC Tingkat 4 petang tadi..

Entah apa yang mereka nak aku pun tak tahu..tunggu jelah keputusan Mahkamah...kita punya negara ada undang2 bukan main langgar jer sesuka hati mak bapak husam je nak buat huru hara kt rumah UMNO!!!

Nasib baik ada panglima Armand tadi yang mana telah menghalau mereka ini dari terus mengotorkan himpunan PAU2012 ini...

Masa mukhtamar PAS aritu pun UMNO xada terlintas hendak membuat kacau kerana kita tahu yang kita perlu menghormati hak kebebasan berpolitik..

Tetapi mereka tidak lain tidak bukan hanya mahu membuat huru-hara...Dasyat puak2 PAS Royalti
ni..ada saja yg tak kena!!!bengong!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Saiful Anuar Safian said...

Biasa muka tak malu dan kena penyakit muka kulit babi drp dap. Patut sepak je kerana menceroboh muka2 gampang nie

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA