networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, November 25, 2012

Mantap DS @HishammuddinH2O Kerana Menikahkan Anaknya Dengan Anas Zawawi



Siapa kata UMNO Murtad?
Hanya cacai PAS sahaja yang kata macam tu...
Bagi mereka UMNO ni semuanya Murtad...
Ingat kita ni tak ada agama ke?
Kita Islam dihati bukannya dimulut untuk caci maki orang lain...


Apapun aku nak ucapkan tahniah kepada DS Hishammuddin sekeluarga kerana menerima keluarga baru....

HE : Cukup2lah puak cacai tu nk fitnah UMNO ni Murtad..kalau Murtad takkan menikahkan orang lain mahupun menjadi wali....taubatlah wahai situa tu....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA