networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, November 12, 2012

Melayu Tongsampah, Bebas Beragama Suntut Stor KunyiT?!!!

Jdkan DP FB atau Twitter anda..pesanan dari teman untuk semua...
Kikikiki...

Orang Melayu Bebas Agama...
Mak bapak ko Melayu Tak ada Agama ka?
Kau tu Melayu bebas agama plural murtad...
Mak Bapak Ko tak ada agama nyontot stor kunyit?
Mak bapak ko bakulsampahkan Ketuanan Melayu...

Anak pula suruh orang bebas agama..
Nak murtad ko buat dululah..
Anak Mak Bapak Melayu bebas agama...

Cacai penjilat kaki sibangang tak boleh fikir jilat hantam jahanam..
Nak backup Melayu tak semuanya Islam..
Orang yang kata tu Melayu bebas beragama tu Melayu tak ada agama ka?

Bodoh tahap haram jadah...
Bebas LGBT!!!
Bebas Lakukan Apa saja!!
Bebas Kepala bapak ko bebas agama!!

Kikikiki....setan lahanat ni harus bertaubat...
Dah ada bukti pun masih nak nafikan lagi...
Melayu mana kau maksudkan?
Melayu macam kau bebas agama...

Khooookkkk TUi kt muka kau...
kikiki....

*TQ HE invite gua jadi ADMIN!!!!

2 comments:

Anonymous said...

sebenarnya..penulis ni yang bodoh...

Harapan Esok said...

haha..xde modal

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA