networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, November 19, 2012

Nik Aziz Nyanyuk Kata SEMUA Orang Islam dalam UMNO Murtad


Semakin tua semakin merapu orang tua sorang ni...aku cukup-cukup sakit hati bila kita umat Islam yang setia bersama UMNO dituduh MURTAD oleh situa kutuk ni...

Nik Aziz dengan mudah mendakwa UMNO tolak Islam..punyalah bodoh pemikiran situa kutuk ni...orang UMNO yang solat 5 waktu, membayar zakat, dan ada yang baru sahaja pulang daripada menunaikan Haji dituduh murtad...

Siapa Nik Aziz nak melabelkan murtad sebegitu mudah...ikutkan hati aku nak je tampar muka Nik Aziz...nasib baiklah aku ni punyai perasaan sabar...

Boleh pula dia spin setuju dengan doa melaknat umat ISLAM di dalam UMNO...
Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat hari ini menggelarkan Umno sebagai murtad dan berkata PAS bertindak betul dengan mengadakan sembahyang hajat, mendoakan bala Allah untuk menghancurkan parti pemerintah itu. 
“Bila Umno buang Islam, maka Umno agama apa? Saya ulang lagi sekali, bila Umno tolak Islam dalam dasar hidup dia, maka agama apa yang Umno pakai? Bila Umno tolak Islam dalam dasar parti dia, maka Umno sama ada Kristian kah, Buddha kah atau tidak ada agama?. 
“Timbul masalah murtad...orang Melayu murtad ini kerana orang Melayu sendiri memperlekeh Islam...Umno menolak Islam, maka nampak dia memperlekehkan Islam,” kata Nik Aziz pada sidang media selepas muktamar PAS. 
“(Jadi) tak salah lah,” kata beliau apabila ditanya sama ada bersetuju dengan sembahyang hajat yang dipimpin oleh adiknya, Nik Razi Nik Mat memohon bala Allah bagi menghancurkan Umno dan Barisan Nasional. 
Nik Aziz mendakwa Umno menolak Islam dan justeru PAS berhak untuk mengadakan sembahayang hajat sedemikian. 
“Bila Umno tolak Islam, tak kan nak biar?,” kata beliau.
Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang sebelum ini melabelkan Umno sebagai khurafat dan mendakwa ideologi nasionalisma parti itu bercanggah dengan Islam. -antarapos
NIk Aziz Nyanyuk Kata Orang ISLAM dalam UMNO MURTAD...



Seruan Ulama Pondok Kelantan: TOLAK NIK AZIZ & PAKATAN!



Ulama antarabangsa terkenal, Pakar Akhir Zaman Islam, Sheikh Imran Nazar Hosein menegur PAS kerana silap mempergunakan Islam untuk main politik dalam sistem demokrasi.



Aku dah kata bila dah tua tu bawa-bawalah bertaubat dan berundur...fizikal pun dah lemah ada hati nak memimpin...dulu masa muda kata penyatuan PAS dan UMNO BN satu nikmat besar..bila sudah nyanyuk kata lain pula..UMNO dituduhnya MURTAD...


Malah Sheikh Yusuf al-Qardawi yang sebelum ini mendapat pujian Anwar Ibrahim turut mengiktiraf Malaysia ni sebuah negara Islam...yang kata UMNO BN murtad tu hanya puak Dajjal seumpama Nik Aziz jer...seolah-olah dia lebih Islam daripada orang lain...

HE : aku dah kata...ko tu dah tua nyanyuk..cukup-cukuplah memimpin tu...makin banyak cakap makin merapu...dulu kata Tun M letak jawatan dia akan letak jawatan tapi sampai hari ini tak ada plak...nak tunggu mampos ke baru nak letak jawatan?



1 comment:

Hasni Ramli said...

Hahahahaha....memang dah nyanyuk pun tengok muka pun nampak nyanyuk takde pun nampak cahaya macam orang beriman tapi nampak nyanyuk abisss....lagi pun sakit barah...ada bela la tu penyakit keturunan ...SAKA

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA