networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, November 18, 2012

Tak Cukup Doa Bala, Bendera BN Dibakar...Dasar ' Dajjal'!!!

Aku serius hairan dengan puak Dajjal ni..tak cukup agama dijadikan alat politik..Bendera BN pula dibakar...

Apa hendak jadilah puak ni..macam gini ke cara nak jadi kerajaan pemerintah...penyokong pun macam beruk xada akal...

Biar apapun doa bala bencana terrhadap Barisan Nasional, BN tetap menjadi pilihan rakyat sejak dari tahun 1957 lagi..

Mereka ternyata sudah tertekan seolah-olah hilang punca nak jatuhkan Barisan Nasional..Undi BN ibarat menolak 1 undi buat PR Dajjal!!!

HE : Semakin Hari Aku Semakin Jauh Dengan PAS, PR!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

Anonymous said...

KALAU BENDERA PAS YG DIBAKAR TENGOK LA MUKA2 HITAM LAGI KELAM PENYOKONG PAS MENYALAK MCM HANJENGGGGG SANA SINI. PAS MMG BINATANG PELIHARAAN DAP. PALING BAIK SEBAGAI HANJENG MENGAWAL SI LUMPUH KARPAL SINGH TU. TAK SEDAR DIRI KE PAS NI??? TAK SEDAR KE DAH DI HANJENGKAN OLEH DAP DAN DILIWAT OLEH PKR SEKIAN LAMA.... ISLAM KEPALA HOTAK KO MCM TU. ISLAM SEPATUT LEBIH KUAT, ISLAM PAS CUMA JADI HANJENG PENGAWAL KUIL DAP JER..... hahahahha

Anonymous said...

biar lah diorg bakar ke... panggang ke... rebus buat sup ke.... jnji bagi puak2 ni senanghati.sebenarnya melambangkan hati dn perasaan puak2 ini yg semakin takut dn SeRaMMMM nk menghadapi bencana yg Allah akan turun kpd puak2 ini, setelah mendoakan sesama ISLAM kpd kehancuran dan kemusnahan.setahu aku hanya Syiah saja yg sedemikian.... nauzubillah.aku harap org yg membakar BENDERA BN yg x tau apa2 itu mendapat hidayah dari ALLAH.pancaran NUR x sampai kedlm hati diorg ini.... KESIAN.....

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA