networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, November 16, 2012

Terima Kasih Malaysia...cc @NajibRazak


Alhamdulillah...jumpa juga lagu ini..aku dengar lagu ini di TV 3...puas mencari di Youtube tetapi tidak jumpa...atas doa dan penuh pengharapan akhirnya aku jumpa juga lagu ini yang bertajuk TERIMA KASIH MALAYSIA...

Kerajaan Malaysia yang dipimpin oleh Barisan Nasional telah banyak memberikan pembangunan kepada negara semenjak 1957 sehingga hari ini...Sama-sama kita menyokong kerajaan Barisan Nasional dan memberi kepercayaan sekali lagi kepada YAB Najib Tun Razak untuk memimpin Barisan Nasional selepas PRU 13...

Salah satu kejayaan Tun M memerintah negara ialah beliau diberi kepercayaan oleh rakyat lebih 20 tahun..jadi saya mengharapkan DS Najib juga diberi kepercayaan seperti itu...


HE : Terima Kasih Malaysia...Terima Kasih Barisan Nasional...Terima Kasih Najib Razak!!!

"Terima Kasih...Ku Ucapkan Kepadamu...."

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA