networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, November 19, 2012

Ust Azhar Idrus Kantoi Makan MecD...kahkahkah


Apa nak jadilah dia ni..bergegar sana-sini kata kita boikot yahudi kita musnahkan kezaliman...jangan kita munafik...

tapi realitinya?

anda lihatlah sendiri.....

Makan di MecD tu...bersama seorang kanak-kanak dan wanita yg mungkin isterinya....

Adoiyai!!!kahkahkah

Aku dah kata...kita tak mampu boikot MecD..cakaplah bergegar mcm mana sekalipun...

kita tetap gunakan juga produk mereka..

contohnya MecD...ini seorang Ustaz yang siang malam potpet berceramah..tapi kantoi makan kat MecD..apatah kita yang rakyat biasa-biasa ni...kita serius tak boleh menolak produk yahudi kerana kita belum mampu hasilkan produk pesaing dengan produk Yahudi...betul tak apa aku kata?

korang pernah minum air milo produk dari NESLEY?korang jujur tak pernah mentah kedarah MecD?

Cara terbaiknya ialah kita doa pada Allah untuk kesejahteraan Palestin Gaza, beri sumbangan...

kalau berani pergi jihad ke sana....

19 comments:

Anonymous said...

itu kan LOGO KFC? bila masa MCD tukar jadi LOGO KFC? buta ke?

admin sengal said...

bodoh punya admin site ni.

::Mujahidah Asrar:: said...

Korang ni xhabis2 nk menfitnah..
Bc sini:

""Ini di Johor bukan Kota Baru, ambe xmakan di mcD tp bersebelahan dengan mcD, kawan dari JB yang belikan aiskrim tu untuk anak. Gelas air kopi tu diisi dengan air nescafe yg dibeli olih rakan dr kedai sebelah. Isteri xmakan apa2 pun." -UAI

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=411273888945129&set=a.238253742913812.58056.202752153130638&type=1&relevant_count=1

DAN NI:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=411138288958689&set=a.238253742913812.58056.202752153130638&type=1&relevant_count=1

Anonymous said...

pembangkang kata itu KFC tapi saya lihat aiskream dan cawan tu macam produk mcd

Anonymous said...

lol anon di atas..xbc ke komen diatas komen kamu tuh??buta agaknyaaa.....

Anonymous said...

nescafe tu bukan produk israel ke bawah nestle..bapak tak makan produk israel..tp anak bagi makan produk israel aiscream McD.bodoh puak cacai!

Anonymous said...

Admin bodo abadi .

Anonymous said...

admin memang suka kumpul dosa free menfitnah orang. biar dia rasa kat akhirat nanti. :)

Sue Bee said...

anak pompuan dia tu mmg tak bertudung ke?Cantik rambut dia,ikal mayang..

Anonymous said...

bukan McD ?
ce tgk kopi tu ? KFC ada kopi cawan warna tu ke ? ce tgk ice cream budak tu makan ? KFC ada cone macam tu ke berbalut kertas warna merah ? Then tgk cawan dekat budak tu. KFC punya warna biru and merah. tapi cawan tu warna putih and merah ? apa pandangan korg ?

Anonymous said...

Sue BEENGONG... Budak kecil mana wajib pakai tudung TAPI awak WAJIB pakai sebab rambut AWAK DAH ADE UBAN TUA!! :D

Anonymous said...

itu Rashdan, anak llaki UAI.. bkn pompuan..

Harapan Esok said...

marah nampak..haha...sambung lah sumpah seranah...aku nk tgok ada tak komen cerdik...kahkahkah

Harapan Esok said...

untuk para CACAI!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=138879599594652&set=o.199993620013870&type=1&relevant_count=1&ref=nf

silalah maki hamun sekarang...KFC ada lah produk YAHUDI..kahkahkah

Anonymous said...

saya harap kita semua nie ingatlah kepada Allah .. tlglah berenti nak cari salah org kalau salah sendiri pon tak nampak .. insaflah .. sedih tgok umat akhir zaman macam nie .. dengan egonya .. astagfirullah.. :'(

Anonymous said...

psl makan pun nak gado ker...pelik aku...

Anonymous said...

Untuk awak2 yang kata Boikot sbb Yahudi. Tlg buat research dulu kenapa kita boikot. Boikot sebab produk/syarikat tersenarai menyumbang kepada negara haram Israel. Bukan boikot sbb Yahudi. Nabi s.a.w pon berjual beli dgn Yahudi.. Dekat US pon ramai Yahudi yang xmenyokong penubuhan negara haram Israel dan mereka juga boikot. kalau ada syarikat umat Islam sakalipon yg menyumbang pda Israel, kita akan boikot. Alhamdulillah xada.

Nabi s.a.w mencintai umatya yg mengambil berat urusan sesama mereka. Nabi s.a.w jugak pesan muslim tu bersaudara. Nabi juga berpesan fitnah itu teruk dari membunuh. Apa2 yg Nabi s.a.w pesan pada kita semuanya dtg dari Allah s.w.t. Allahulam..

Anonymous said...

Untuk awak2 yang kata Boikot sbb Yahudi. Tlg buat research dulu kenapa kita boikot. Boikot sebab produk/syarikat tersenarai menyumbang kepada negara haram Israel. Bukan boikot sbb Yahudi. Nabi s.a.w pon berjual beli dgn Yahudi.. Dekat US pon ramai Yahudi yang xmenyokong penubuhan negara haram Israel dan mereka juga boikot. kalau ada syarikat umat Islam sakalipon yg menyumbang pda Israel, kita akan boikot. Alhamdulillah xada.

Nabi s.a.w mencintai umatya yg mengambil berat urusan sesama mereka. Nabi s.a.w jugak pesan muslim tu bersaudara. Nabi juga berpesan fitnah itu teruk dari membunuh. Apa2 yg Nabi s.a.w pesan pada kita semuanya dtg dari Allah s.w.t. Allahulam..

Sue Bee said...

Anonymous bengong..ko ingat semua blogger Muslim kah..sbelum kutuk org yang tak pakai tudung tuh..pikir lah dulu..salah ke aku cakap rambut dia cantik?..apalaaa kau..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA