networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, November 20, 2012

Ustaz Azhar Idrus mengaku minum nescafey produk yahudi...MexD, KeFc & Nescafey tetap produk Yahudi!!!


Siang tadi aku ada post artikel bertajuk "Ust Azhar Idrus Kantoi Makan MecD...kahkahkah" tetapi penyokong Ustaz Azhar Idris memaki hamun aku kononnya aku memfitnah dia..terus terang aku katakan dari bentuk aiskream, cawan seakan MexD...

Namun Ustaz Azhar Idrus telah menafikan bahawa dia tidak menyokong mahupun membeli produk MexD..dia kata kawan dia dari JB yang membelikan aiskream MexD..oiklah kalau dia tak beli tapi kenapa dia ambil..ibarat dia menyokong Yahudi kerana mexD salah satu produk yahudi.

kalau benar dia menerima semata-mata mahu menjaga hati kawan dia aku rasa xbetul..jika kita sudah boikot yahudi dengan apa cara sekali pun kita akan menolak...

Ustaz azhar menafikan bahawa dia meminum produk mexD dengan mengatakan itu air Nescafe yang diberi rakan..katanya kawan dia beli dari kedai sebelah..tahukah Ustaz bahawa Nescafe itu juga produk yahudi..lihat gambar di bawah

Ada juga penyokongnya memaki hamun aku katakan bahawa itu bukan mexD tetapi KFC..di sini aku nak jelaskan bahawa MexD ke KFC ke tetap produk Yahudi...




penyokong setia Ustaz Azhar Idrus cuba menegakkan benang yang basah mengatakan bahawa aku ni fitnahlah apalah..aku bercakap sekarang ini aku sediakan bukti..

HE : apapun aku minta maaf kalau Ustaz azhar kata aku ni fitnah dia..aku sebenarnya tak ada niat untuk fitnah...aku berkata berdasarkan pemerhatian..aku yakin korang pun dapat bezakan yang mana produk mexD dan KeFc...KFC ke MexD ke Nescafe ke tetap produk Yahudi!!!mengaku sahajalah...

8 comments:

Panglima Patin Hitam said...

PUAK-PUAK PENGIKUT TEGAR PAS YANG BUTA HATI MMG GITU..XLEH NAK MIKIR DAH...

Anonymous said...

Pembetulan. KFC(M) milik sepenuhnya JCorp, GLC yg teguh membela ekonomi masyarakat Melayu dan Islam. Pizza Hut, Ayamas, Sos Life pun milik penuh JCorp.

KFC Malaysia takde kepentingan dlm KFC US mahupun Israel. KFC negara lain tu tak taulah. KFC Malaysia cuma tumpang guna label.

Harapan Esok said...

Nescafe?KFC bukan produk yahudi ke?

Anonymous said...

dah kalau tau tu sume product YAHUDI laknatullah , kenapa kerajaan MALAYSIA benarkan premis2 dorg di buka ? serupa mcm , x bg anak minum arak , tapi bukak kedai arak .. duit lagi penting dari darah rakyat palestine ??????????????

Anonymous said...

tidak pernah Rasullullah ajar kita begini.....Allah jd kan kita masing2 ada kelebihan dan kekurangan....
Apa salah nya bincang cara baik...bwat pa kita maw war2 dia bwat ini bwat itu.......
Seolah2 kita buka aib beliau...doa org yg teraniyayah itu inSyaAllah makbul..meskipun kafir.....
Tak pecaya,tanya la ustad mana2...
Mnta maaf kalaw menyinggung perasaan skadar perkongsian pndapat sesama muslim....
Saya Bukan org yg fanatik politik ya...

Anonymous said...

macai2 penjilat gomen..
bangsat sgt melayu mcm korang nih..
bangang nye macai!

Anonymous said...

sekurang-kurangnye nescafe tu halal..bukan mcm kerajaan mesia bg premis bukak kedai minum arak..lagik bangsat!

eh kimak la melayu macai2 nih..kimak !!!

Anonymous said...

hahahah marah dah peminat ostad boddowww nihh..keje dok bodowkan org mcm la innocent sgt

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA