networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, December 5, 2012

Anwar Menipu Lagi!!!Kali ini Kantol di Johor...Penipu Rakyat!!!kahkahkah


Betapa hinanya puak Pembangkang kerana sanggup melakukan apa sahaja demi menipu dan terus menipu..kenalah dengan tema Penipu Rakyat..segala apa benda pun hendak ditipu..

Sambutan hambar ceramah Anwar di Johor telah membuatkannya mengupload gambar lain yang nampak pengunjung ramai...tetapi realitinya tak sampai 5000 orang..

Anwar telah memuatnaik 1 gambar yang menunjukkannya sedang berceramah sambil disaksikan lebih 30 ribu di Johor..gambar yang digunakan itu adalah bukan di Johor...

pada malam ceramah di Johor...dia tidak memakai Baju Melayu dan Songkok...

Malah Anwar turut memadam status yang tertulis "Sambutan Luar Biasa Rakyat Johor" apabila pembohongannya terkantoi!!!kahkakah...

Tak percaya?jom lihat gambar di bawah!!!

Anwar telah padam ayat "Sambutan Luar Biasa Rakyat Johor Semalam"

Ceramah di Johor Anwar tidak memakai Baju Melayu!!!kahkahkah..tapi dia upload gambar dia ceramah guna baju Melayu...LAWAK!!!


bila tgk balik foto kedua, nampaklah tarikh 1hb Disember 2012, Anwar tak pakai songkok dan tidak berbaju Melayu warna biru pun..rupa2nya cai2 PR ni malu nak guna foto yang sebenar sebab berapa kerat ja yg datang..wahkahkahkah - Syam 

Kalau korang percaya dengan Harakah, maka korang masuk longkang le. Percaya dengan FB pencacai pembangkang, korang main tahi le.

Himpunan Rakyat di Parit Raja semalam mencatatkan kegagalan. Namun begitu, kerja memperbodohkan rakyat dah memang kerja puak Pakatan. Maka untuk menggambarkan betapa ramainya yang hadir semalam, gambar ini yang digunakan oleh puak-puak pencacai di merata FB mereka.

Mereka kata 30,000 orang yang hadir. Perghhh...keturunan "merak" ni, kalau betullah yang hadir tu ramai, bukan kata 30,000 orang, kalau ada 5,000 orangpun dah cukup, tentu mereka tak akan gunakan gambar di atas. Pasti mereka akn berbangga dengan suasana semalam. Tapi kenapa mereka gunakan gambar lama?

Untuk pengetahuan, semasa di Parit Raja kelmarin, Nuar tidak berbaju Melayu dan tidak bersongkok. 

Kalau betul ramai kenapa mesti menggunakan gambar lama? Kenapa tak berani keluarkan gambar-gambar semalam? Sedangkan gambar Rahman Maidin hantar borang mereka boleh siarkan, gambar Mat Sabu dapat limau mereka boleh siarkan, kenapa tak boleh tunjukkan gambar hadirin? Bukankah itu pengukur kejayaan program tersebut. Puas aku merayau di FB pencacai Pakatan, namun tak terjumpa sekepingpun gambar hadirin di program semalam. Malu kot!!!

Kesian Mat Sabu, cuma dapat limau yang masam. Apapun, kalau ko tak boleh makan limau tu sebab masam, ko jilat aje le Mat oiiiii...kuikkuikkuik!!! SUMBER SINI & SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA