networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, December 17, 2012

@AnwarIbrahim Pandai Joget!!! Mantap Ketua Pembangkang ni!!!


Tudia!!!Anwar Ibrahim sekali lagi menunjukkan bakatnya berjoget dikhalayak ramai...Aku pun tak heran sangat dia hendak joget...

bagi aku joget tu tak kisah pun...tapi yang aku kisahnya dengan sikap bodoh cacai makan dedak pembangkang...

Cuba kalau Najib Razak dalam video ini?

Komfem depa fitnah macam-macam.....Menari sikit dah heboh cerita macam-macam..malah ada yang sanggup menabur fitnah macam-macam....

Video ini membuktikan bahawa Joget itu bukan masalah besar....

Malah Anwar juga sudah boleh berkira-kira untuk memastikan masa depannya sentiasa cerah bila PR kalah dalam PRU ni...dia kata kalau PR kalau maka dia hendak PENCEN dari arena politik...

Bolehlah terus berjoget...

Yakinlah..jika PR kalah sekalipun dia tetap aktif berpolitik....



HE : kata sakit tulang belakang?boleh joget apa semua ni apahal?dah sakit nanti nak salahkan UMNO Barisan Nasional plak..Joget tak sedar diri...kikiki


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

1 comment:

Panglima Perang said...

Salam perjuangan tuan . Saya ambil widget countdown BN,hehe..terima kasih . Blog tuan juga telah dipautkan.Pohon tuan pautkan blog saya ini juga www.myhomesoil.blogspot.com

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA