networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, December 23, 2012

FACEBOOK 1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib DIHACK!!!!


Mohon bantuan kepada semua sukarelawan BN Cyber Team untuk memberi bantuan bagaimana hendak merampas semula page 1 Juta Rakyat Malaysia Menyokong Kepimpinan DS Najib yang telah dihack oleh pihak tidak bertanggungjawab....

Beberapa orang admin telah dibuang dan 3 akaun yang tidak dikenali telah menjadi admin...

2 akaun telah menjadi manager dan 1 akaun menjadi content creator...hanya tnggal seorang sahaja admin lama yang menjadi admin tetapi itu pun menjadi content creator...kejadian jijik ini berlaku sekitar jam 10:00 pagi tadi.

Melalui posting page tersebut memang benar admin mengakui bahawa page tersebut telah dihack :
Salam semua.Page ini telah di hack oleh individu2 yg tidak bertanggungjawab dan takut akan kebenaran.Saya sebgai admin asal telah ditukarkan sebagai 'content creator' dan bukan sbg 'manager' seperti sebelumnya.Akaun FB saya juga telah dihack. Saya memohon jasa baik anda semua yang sayangkan BN utk meluangkan masa dan report ketiga-tiga akaun yang telah saya tandakan 
Jasa baik anda amat saya hargai - YY
HE : Serius jahat puak MUSUH ni...Sebarkan!!!mohon bantuan untuk dapatkan semula page ini....


  SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA