networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, December 12, 2012

GAMBAR : Demonstrasi DUDUK BANTAH 'STATELESS' Bawa Agenda memurtadkan Menteri UMNO






Wah bukan main biadap lagi puak cacai ni menamakan DS Najib Razak dan DS Hishammuddin dengan meletakkan A/L menyamakan gelaran dengan masyarakat India..

Selepas mendoakan kehancuran UMNO..kali ini depa pakat tulis pula gelaran nama A/L bagi menyamakan umat Islam dengan orang kafir...memang biadap!!!

Cuba kalau Nik Aziz kita letak A/L comfem melenting puak cacai.kata kita ni hina ULAMA lah..hina pejuang jihad keramat dah tua kutuk la..macam-macam lagilah label yang akan diberi kepada kita...

Tapi bila mereka buat tak sedar plak...memang gampang perangai....

Anwar A/L Ibrahim dan Nik Aziz A/L Nik Mat..gelaran baru...kahkahkah



Kesian...kalau aku diberi pilihan kawin 2 sekalipun takkan sesekali aku kahwin dengan minah2 macam kat atas ni...busuk bacin...huhu..kalau ada yang nak rogol..memang bodoh...nafsu low class!!










Demonstrasi Duduk Bantah 'Stateless' - Pembangkang Mempergunakan Masyarakat India




PUTRAJAYA, 12 Disember - Pembangkang hari ini menganjurkan demonstrasi di perkarangan Jabatan Pendaftaran Negara bagi menunjukkan rasa protes terhadap masyarakat India yang masih belum mendapat status warganegara.


Demonstrasi tersebut telah dihadiri kira-kira 50 orang atas dakwaan kerajaan kejam tidak memberikan hak rakyat mendapat kad pengenalan biru (warganegara). Beberapa pemimpin pembangkang dari PKR dan PAS turut kelihatan menyampaikan ucapan berbaur hasutan membenci kerajaan Malaysia. SELANJUTNYAhttp://www.putrajaya-online.com/2012/12/masyarakat-india-dimanipulasi.html


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

2 comments:

Anonymous said...

perangai macam babi puak pembangkang!

tolak PR pilih BN!!!!!!

Anonymous said...

Weh...ko nak mintak kerakyatan negara kami..tapi ko hina PM dan mnteri2 kami....weh..mmg dasar BINATANG...

Halau jerla mangkok2 jamban tuh kuar Malaysia..+ dgn pemimpin2 pembangang yg jadi batu api tuh...

Wat pihak yg berkenaan...tolongla jgn bagi mangkok2 jamban tuh kerakyatan Malaysia sbb syarat utama....menghormati undang2 negara pon xreti nak ikot...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA