networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, December 6, 2012

Insiden Gombak : Penyangak Pembangkang Ditikam Rakan Sendiri....komfem tak keluar di Blog pembangkang!!! kahkahkah


Masih berkisar kepada insiden berdarah di Gombak..Ramai sudah tahu yang kejadian berdarah ini terjadi apabila General Anwar hadir ke kawasan tersebut...ikutkan logik mana sekalipun, kejadian berdarah ini tidak akan terjadi jika pembangkang tidak menganjurkan ceramah di Gombak...

Tapi yang menghairankan aku, puak cacai makan dedak tak habis-habis menuduh UMNO BN yang memulakan...

cuba anda fikir..jika ceramah pembangkang itu tidak diadakan malam kelmarin..agak-agak akan terjadi tak kejadian tersebut?

Pasti tidak akan terjadikan..malah keadaan akan sediakala aman...

Bila dah berlakunya huru-hara yang pucuk pangkalnya bermula daripada tindakan pembangkang yang menganjurkan ceramah itu, maka pihak yang akan disalahkan ialah UMNO BN...

Ini adalah skrip dan rekayasa yang akan direcycle setiap kali bagi mewujudkan persepsi buruk terhadap BN...dalam kejadian berdarah itu, telah diketahui umum bahawa seorang penyangak dari pembangkang telah tercedera dan seorang penyokong UMNO BN yang budiman turut terkena tempias malapetaka yang diwujudkan oleh pembangkang sendiri apabila kepalanya berdarah...

untuk cerita pejuang UMNO BN yang budiman akan aku ceritakan jam 12 tengahari ini...

Artikel ini aku hanya mahu cerita bagaimana seorang penyangak dari pembangkang boleh terkena tikaman yang mana ianya pasti dilakukan oleh rakan mereka sendiri...

Ditikam dari arah Belakang..
Kecederaan penyangak pembangkang itu di bahagian belakang lengankan..kalau ikutkan kajian forensik CSI sekalipun penyerang yang menyerang penyangak tersebut pasti datangnya dari arah belakang...

Adalah satu perkara yang mustahil apabila rusuhan yang dilakukan oleh penyangak pembangkang ini diserang dari arah belakang...jika pejuang budiman UMNO BN yang menyerang penyangak pembangkang ini...sudah pasti kecederaannya dibahagian hadapan...betul tak??

musuh dihadapan kita...tetapi kecederaan yang dialami oleh penyangak ini adalah dibahagian belakang..

dalam batelion perang mana sekalipun kalau kita kena tembak musuh pasti dibahagian hadapan..ini kerana musuh dihadapan kita...jika kita cedera dibelakang badan bukannya datang dari musuh dihadapan tetapi musuh dibelakang kita...

Ini dinamakan kawan "Tikam Belakang"...

Kejadian tersebut turut disaksikan oleh sahabat blogger Jawa Bernam yang berada ditempat kejadian...ikuti kenyataan daripadanya :
Cerita yang betul sebab aku ada memang ada kat tempat kejadian dan aku bersama orang-orang dalam pakatan masa pergaduhan tercetus. Siapa nak sangkal, silakan bersama bukti dan saksi. 
Mamat kat atas tu memang aku perasan semasa pergaduhan atau adegan tolak menolak antara penyokong UMNO Gombak dan puak pakatan. Tapi aku terlupa nak tanya nama dia sebab tengok muka pun dah poyo semacam, konon berlagak alim tapi mulut boleh tahan kurang ajar. Sumpah seranah meluncur laju je dari mulut mamat ni. 
Straight to the point. Semasa pergaduhan ini berlaku mamat kat atas ni la yang paling berani dan lantang hingga sanggup ke depan untuk berhadapan dengan penyokong UMNO yang ada. Semasa adegan tolak-menolak berlaku, ada seorang lagi mamat dari puak pakatan yang bawa pisau yang aku yakin baru sahaja dibeli di gerai kecil yang ada di tepi jalan.  
Akibat dari rusuhan kecil yang tak dapat dikawal, pisau yang dibawa oleh mamat tadi terkena pada lengan mamat kopiah putih ni. DAN BUKAN PEMUDA UMNO YANG TIKAM. Kawan sendiri TERtikam kawan. Bagi nak menutup kemaluan dan kekacauan jadi dituduhnya Pemuda UMNO yang tikam mamat kopiah putih tu. 
Apa lagi, hebohlah seantero dunia yang mengatakan UMNO zalim nak tikam orang Melayu sendiri. Padahal kawan sendiri yang main pisau dari belakang. SELANJUTNYA
HE : Semua nak salahkan UMNO BN...rakyat sudah muak dengan alasan ini..hanya cai makan dedak sahaja yang tidak jelak...

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

2 comments:

Pemikir said...

sudah menjadi lumrah kepada mereka berbuat begitu

Harapan Esok said...

sangup cederakan diri sendiri supaya dapat salahkan UMNO BN..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA