networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, December 12, 2012

Kau Memang Perempuan Sial Sejak Masuk PAS!!!




Aku tak tahu apa bende lah yang si janda mulut jahat ni nak sampai kan..Geram pulak aku bila si janda ni serang Ayahanda Tun Mahathir..

Pelik jugak aku si Abby ni sampaikan apa yang dicakap oleh Dr Khairuddin bahawa 22 tahun Ayahanda Tun M mentadbir negara tiada agenda solat??

Korang dua ekor ni mereng ke ape ? Brapa banyak Masjid yang dibina zaman Ayahanda Tun M jadi PM?? Lepas tu bandingkan dengan berapa buah masjid dalam masa 22 tahun si tua Pok Nik nyanyuk tu tadbir Kelantan?



Agak agak dua ekor ostajah dengan ostad ni boleh jelaskan tak..

Aku rasa masa Ayahanda Tun M jadi PM si janda ni kan tengah kejar dunia glamer dia yang siang malam dengan aktiviti maksiat je kan..Maklumlah time tu zaman jahiliah si janda ni..

So dia tak tau lah nak menilai apa yang Tun Mahathir buat selama 22 tahun memerintah..

Kalau ditakdirkan si janda ni ke negara Islam Bosnia pasti dia tahu apa sumbangan Ayahanda Tun Mahathir..

Aku harap si janda ni insaf dan kembali ke pangkal jalan. - Medan Tempur

1 comment:

Anonymous said...

Pompuan tu stress semenjak kena cerai dan lebih-lebih lagi bila bekas laki dia dah nak dapat anak baru dengan bini baru, lagi-lagi la dia tress

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA