networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, December 8, 2012

Mahasiswa 'JAMBU' Pro M Pertikai Penuntut Universiti Sertai Perhimpunan Agung UMNO!!!


Kahkahkah!!!Wow JAMBU....

Ni anak jambu siapa ni....

Budak Pro Pembangkang jeles BN buat Kelab Penyokong BN IPTA...

Nak tahu apa komen dia.....

AUW!!!!kahkahkah
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..." 
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..." 
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..."


Gambar bawah ni SIJAMBU Bang NON tak nak kata KESAL ke??kahkahkah

AUW!!!!kahkahkah 
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..." 
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..." 
“saya kesal dengan tindakan mereka yang boleh meluangkan masa untuk menghadiri Perhimpunan Agung UMNO..."  
HE : sebelum Barisan Nasional anjur kelab penyokong BN IPTA..PKR sudah lama lah anjurkan..ni nak pertikaikan buat apa..jambu betul!!!kahkahkah....nantikan artikel seterusnya!!!

AUW!!!!kahkahkah

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

3 comments:

Anonymous said...

Siap makan McD tu...
Priceless...
McD tu photoshop ker original ada kat situ?
Yg ni pun geng melindungi keselamatan israel juga ker?

Anonymous said...

cokelat celup rupenye

Anonymous said...

gambar zaman jahiliah pun siar lagi..orang dok sibuk cakap pasal YDP buat statement mcm budak kecik la sekarang

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA