networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, December 31, 2012

Mogok Lapar Akhirnya Berambus..Geng Baju Oren Ambil Alih Dataran!!!


Selepas tersebarnya gambar perserta mogok lapar kantoi makan, akhirnya mereka berambus dari dataran untuk memberi laluan kepada semua peserta Larian Tahun Baru 2013 yang telah disempurnakan oleh YB Datuk Seri Rais Yatim...

Kalau setakat gebang kata mogok lapar tapi kantoi makan baik cakap hari-hari mogok lapar..tak ada beza pun mogok lapar tapi makan...haha

Apa yang membanggakan rakyat Malaysia hari ini ialah peserta Larian Tahun Baru 2013 yang memakai pakaian berwarna oren telah melakukan larian amal...bukan sahaja larian amal..mereka dapat menyihatkan badan dengan aktiviti riadah disamping mengeluarkan peluh...

Pujian harus diberikan kepada ASPIRASI Mahasiswa yang turut menyertai larian ini..malah mereka turut mengutip sampah bagi menjaga kebersihan persekitaran Dataran Merdeka...

Bezanya dengan Mahasiswa Bodoh Pro Mahasiswa ialah, mereka lebih berminat dengan aktiviti mogok LAPAR Kantoi MAKAN dan demonstrasi yang mana mereka akan turun menyertai himpunan 1 Juta Turun Kebangkitan Rakyat #KL112 yang dianjurkan oleh parti pembangkang Pakatan Rakyat...


Orang sihat makan cukup..riadah pun cukup...

Orang BODOH jer mogok lapar ni macam CAI MAKAN DEDAK...haha...

Jom saksikan gambar aktiviti Baju OREN ini...



Dato' Jalaluddin Hassan pun sertai Larian Tahun Baru

Asoo Penyokong 1 Malaysia...MANTAP!!!

Kumpulan ASPIRASI Mahasiswa yang hadir...

MANTAP DS RAIS YATIM!!!!hehe

Pengerusi ASPIRASI, Shahar Abdullah dan DS Rais Yatim...

ASPIRASI MAHASISWA kutip sampah bagi memBERSIHkan Dataran Merdeka!!!

Inilah namanya ASPIRASI Mahasiswa yang sebenar...



GAMBAR PUAK BODOH MOGOK LAPAR KANTOI MAKAN!!!kikiki





HE : Orang Sihat Makan Cukup, Riadah Pun Cukup...Orang BODOH jer Mogok Lapar tapi Kantoi MAKAN!!!kahkahkah

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

2 comments:

Anonymous said...

Wow Promosi hujung tahun ke ni?Lihat sini

soooooour said...

macam kenal je..haha..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA