networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, December 2, 2012

Nik Aziz Miliki Ciri Golongan Fasik!!! #1Malaysia #TolakFitnah !!!


Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kecewa dengan tindakan pihak tertentu yang menyebarkan khabar angin beliau dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) di sebuah hospital swasta di sini, Rabu lalu. -Sinar
Aduh..kelakar sungguh bila ada orang yang sanggup memfitnah Nik Aziz dimasukkan ke ICU...penyebar khabar angin tu memang bodoh..apa kejadahnya dia nak fitnah orang tua tu...

Buang masa sahaja..dia sakit ka..dia sihat ka..bukan beri apa-apa pun pada diri aku..lantak p lah dia nak sihat ka mati ka...tu bukan hal aku..

Dia ni FASIK!!!

Kenapa??tak percaya???

Puak CAI yang kuat makan DEDAK memang 100% sokong..fitnah pun depa sokong..bak kata apa sahaja yang orang tua ni buat semuanya betullah!!!macam maksum pun boleh dikatakan orang tua ni...bengong puak CAI makan DEDAK ni..kiki

Nik Aziz memang SAKIT!!Dia mengalami masalah kesihatan JANTUNG, DARAH TINGGI dan GASTRIK!!!

Ada sesama nak kata aku fitnah???itu level sihat ke???

Secara jelasnya memang aku kata Nik Aziz sakit...tapi tak masuk ICU..itu jer...

Berbalik kepada Nik Aziz FASIK...

Dulu...dia kata masa musim PRU-10 (1990)...Orang tua tu mencabar Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad supaya letak jawatan kerana orang tua ni kata Tun M ketika itu sudah nyanyuk...

Itu tak apa lagi..sebab semua sedia maklum mulut orang tua ni memang celupa...ubatnya cili jer mulotnya...

Orang tua ni kata lagi :
jika Mahathir letak jawatan pada hari ini, esok ambo (saya) pula letak jawatan sebagai Menteri Besar Kelantan.
Inilah cntoh ULAMA Fasik abad ini..kerana politik sanggup menipu dusta...cilake sumer ni...cilaker!!!

Tun M berundur dari jawatan Perdana Menteri pada 2003..sekarang ini sudah nak masuk 10 tahun situa ni masih gila jawatan dan mampu memerintah...

Kentut ko lah Nik Aziz...kata masih sihat...dah uzur dan tu..cukup-cukuplah..berundurlah...

Masihkah anda ingat ada orang tu cakap hari ini memerintah esok harga minyak turun 50 sen dan janji 100 hari memerintah?serius macam gambang...pembohong semua tu!!!

HE : Aku pun menyampah dah ni..Orang muda tak nak orang tua macam ko memimpin dah...otang tak FRESH!!!


"Kalau setakat jadi MB rasmi program pergi upacara Pecah Tanah baik tak payah!!!"

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA