networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, December 30, 2012

Peserta Mogok Lapar Kantoi BELI Aiskrim..kahkahkah!!!

Hak aloh...kata nak mogok lapar 100 jam sebelum buat demo Hijau..tapi kantoi jgak mogok lapar beli aiskrim..

Dah tahap kebulur lah tu sampai sanggup batal 'batal puasa' beli aiskrim...

Tak payahlah nak poyo kata mogok lapar apa sumer..sumpah aku tak caya...ni baru sekeping gambar yang kantoi...haha

Cacai makan dedak ni mudah sangat dibodoh-bodohkan pemimpin mereka..dari pemimpin sampai pencacai semua kaki penipu...

Esok sapa nak dapat RM 300 boleh join kat gebeng...ahahaha...

HE : cacai makan dedak memang suka beli, makan dan bagi orang makan Aiskrim..kikiki

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

taipingcentral_harapan melayu said...

Salam Sahabat seperjuangan..

Mohon dapat di linkkan blog saya tuan..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Untuk posting blog Terbaru saya:

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/12/live-hmetromy-bongkar-5-artis-malaysia.html?m=0

Semoga perjuangan Kita menambahbaikkan ukhuwah sesama kita. Semoga berjaya..

Hebat blog bro.......

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA