networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, December 4, 2012

@sinarharianSH Bakal Ambil tugas SPR?!kahkahkah!!!Undi Online PUIH!!!


Akhirnya Sinar Harian membuktikan bahawa mereka merupakan akhbar yang membawa suara lebih banyak suara PEMBANGKANG berbanding KERAJAAN...

Untuk yang masih belum mengetahui apakah agenda SINAR ini, meh sini aku cerita ada seorang kenalan dari Kelantan mengatakan bahwa SINAR perlu letak gambar Nik Aziz di akhbar mereka bagi melariskan jualan mereka...jika tak ada muka Nik Aziz maka orang tak beli..kahkahkah

Baru-baru ini, Sinar Harian telah membuat satu undian yang bagi aku sangat bodoh...serius bodoh...

Apa kejadahnya mereka mengeluarkan undian atas talian berbentuk melihat kecenderungan mengundi di atas talian pun aku tak tahu...nak tukar peranan Suruhanjaya Pilihanraya ke?

Bengong betul...

Jika kita lihat Sinar Harian telah mengeluarkan soalan antaranya meminta orang ramai mengundi sama ada mahu mengundi BN atau Pakatan Rakyat...ada pula soalan yang menyuruh mengundi PAS atau UMNO...

Dan hasil undian menunjukkan ramai pembaca yang merujuk akhbar Sinar Harian adalah golongan pembangkang..ini rialiti yang aku dapati daripada undian tersebut...

Tidak hairanlah Sinar di Kelantan perlu letakkan gambar Nik Aziz di akhbar tersebut untuk lariskan jualan akhbarnya....

Andailah kata jika Undian di Malaysia ini dilakukan atas talian sepertimana Sinar lakukan..komfem Pembangkang bermaharajalela dengan melakukan penipuan demi penipuan...

Undian dari pembangkang hanya lingkungan 5000 sahaja..ini bererti puak PENCACAI makan DEDAK tak adalah bagus mana pun...kata perjuangkan sistem Pilihan Raya yang adil dan telus..tp atas kejadah apa pula mereka lakukan seperti ini....

Sinar dan Harakah sama jer..

HE : lepas ini SPR boleh ditutup!!!biar Sinar Harian ambil alih...kahkahkah....Majoriti pembaca Sinar adalah PAS, PKR tegar...

4 comments:

Anonymous said...

x perlu melatah wahai tuan admin...

Anonymous said...

Aq xpernah TERINGIN pon nak membaca atau melintasi akhbar sinar harian sbb selalu di muke depan asik kisah pasai PEMBANGANGGGGGGGG saje...

bagi aq sinar tu sama jer standard dgn haprakah kah kah kiokkkkkkkkk........classless...

Ustaz Tolol PAS said...

bullshit undi cengini!
xadil low...

Ustaz Tolol PAS said...

dear Anon 9:43:00

jikalau UTUSAN buat macam tu sama aja uols pn tidak puas hati

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA