networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, December 22, 2012

SPIDERMAN 'JANTAN' Balik Kampung Di KLCC...kenapa?


Ok kita lari sekejap dari dunia politik..

malam ni aku nak update pasal Kisah Spiderman Balik Kampung di KLCC petang tadi...

Masa petang tadi aku p lah KLCC bersiar-siar layan BUSKER FEST 2012..tiba-tiba Spiderman ni tegur aku..

"Tak nak bergambar ke?"

Aku yang terpinga-pinga dengan membe aku tengok dari atas sampai bawah gelagat SPIDERMAN ni...

Nasib SPIDERMAN Jantan...kalau betina...comfem aku bergambar..kahkahkah!!!!

Aku tanyalah dia buat apa kat sini dengan pakai macam ni...dia jawab...

"Jalan-jalanlah bang...SALAH ke sy pakai baju ni?"

Aku pun diam jelah...asalkan kau bahagia sudah lah dik..jangan susahkan orang yer....

Nak tahu kisah Spiderman ni boleh baca di SINI ...dan tengok gambar SPIDERMAN di SINI

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA