networkedblogs

Bersahabat..

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Anwar Perlu 5 Minit Jer Untuk Menipu...

Monday, December 31, 2012

Kantoi Lagi Hingus Hijau Pencacai 'Angkat Najis' Pembangkang!!!!

0 comments

Lagi kisah Hingus Hijau belaan Pencacai Penganggkat Najis Pembangkang...Mereka ingat mereka mampu wujudkan momentum apabila menjalankan mogok lapar di dataran merdeka dan konvoi ke Lynas...tapi semuanya gagal lagi!!!

Mogok Lapar Kantoi Makan...Himpunan Hijau Kantoi Cacai Pembangkang....

Akhirnya terserlah juga belang sebenar kumpulan hijau anti Lynas. Rupanya mereka ini adalah anjing-anjing belaan pembangkang yang mahu menjatuhkan kerajaan.



Mereka bukanlah parti politik, malah silap-silap kumpulan anti Lynas ini juga tidak berdaftar sebagai sebuah pertubuhan. Dalam mereka melaungkan kononnya untuk menghentikan rasuah, maka sewajarnya pihak berkuasa mengambil tindakan untuk menyiasat, siapakah yang merasuah kumpulan ini dengan kewangan yang membolehkan mereka bergerak, berkumpul, mencetak risalah dan banner? 

Dengan beberapa siri demonstrasi yang telah mereka lakukan, apakah tanpa rasuah kewangan dari pihak yang berkepentingan, mereka mampu melakukannya? SELANJUTNYA

HE : Mogok Lapar Kantoi!!! Himpunan Hijau juga Kantoi Cacai Pakatan!!!bodoh...
SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Kit Siang Dimalukan Peserta Himpunan Kahak Hijau?!!! Kahkahkah!!!!

0 comments

Tulah bila kepala dah meresap syaitan apa yang dibuat pun tak sedar...nama Biskut Telinga Cap Adnan tapi wajah iklan muka Kit Siang...

Siapa lah yang bodoh sangat buat muka Kit Siang nih...

Hahaha...Kit Siang dimalukan pencacai sendiri!!!

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

HADI CHECKMATE!!! Sekarang MASA BERI PENJELASAN DI TV 1 !!!

1 comments

Inilah namanya Lebai PAS..mereka akan menjilat segala ludah mereka semata-mata mahu meraih undi..mereka yang lantang memboikot stesen media arus perdana akhirnya mahu menggunakan media tersebut untuk menegakkan benang yang telah lama basah...

Hadi yang dulu mengatakan bahawa BN harus ditolak kerana BN menegakkan perlembagaan penjajah tidak menyedari bahawa rakan sebantal mereka PKR berkata akan tetap menegakkan perlembahaan sekiranya memerintah Malaysia...

Tidak ada apa yang harus dihiraukan kerana mereka memang suka mengamalkan maklumat belit supaya rakyat keliru dan menyalahkan BN...


Bagi menjelaskan amanat Hadi yang memfitnah BN, dia menggugut mahu diberi peluang sekurang-kurangnya sejam di media arus perdana..


Permintaannya telah disetujui oleh Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim yang berkata :
"Pihak RTM boleh siarkan kenyataannya sekiranya kandungannya sesuai dan ada nilai berita. Tetapi pada masa yang sama, Abdul Hadi perlu memberi peluang kepada pihak lain memberi pandangan mereka kerana amanatnya ini telah dibuat pada 1981,"
Hadi juga perlu menjawab menuduh BN yang mengekalkan peraturan KAFIR...jangan pula kita lupa bahawa HUDUD tidak ada dalam manifesto buku jingga...malah PAS yang dahulu menegaskan mahu menegakkan negara ISLAM akhirnya akur bahawa negara Islam tiada dalam Al-Quran dan menukarnya kepada negara berkebajikan..

PAS yang dulu lantang mereka ISLAM dan menuduh UMNO kafir kerana bekerjasama dengan MIC dan MCA perlu juga menjawab isu berkenaan kerana mereka sekarang ini sudah bekerjasama dengan DAP dan PKR yang kebanyakkannya kaum Kafir...

HE : PAS itu BULAT...pusing-pusing jadi PENING 


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Mogok Lapar Akhirnya Berambus..Geng Baju Oren Ambil Alih Dataran!!!

2 comments

Selepas tersebarnya gambar perserta mogok lapar kantoi makan, akhirnya mereka berambus dari dataran untuk memberi laluan kepada semua peserta Larian Tahun Baru 2013 yang telah disempurnakan oleh YB Datuk Seri Rais Yatim...

Kalau setakat gebang kata mogok lapar tapi kantoi makan baik cakap hari-hari mogok lapar..tak ada beza pun mogok lapar tapi makan...haha

Apa yang membanggakan rakyat Malaysia hari ini ialah peserta Larian Tahun Baru 2013 yang memakai pakaian berwarna oren telah melakukan larian amal...bukan sahaja larian amal..mereka dapat menyihatkan badan dengan aktiviti riadah disamping mengeluarkan peluh...

Pujian harus diberikan kepada ASPIRASI Mahasiswa yang turut menyertai larian ini..malah mereka turut mengutip sampah bagi menjaga kebersihan persekitaran Dataran Merdeka...

Bezanya dengan Mahasiswa Bodoh Pro Mahasiswa ialah, mereka lebih berminat dengan aktiviti mogok LAPAR Kantoi MAKAN dan demonstrasi yang mana mereka akan turun menyertai himpunan 1 Juta Turun Kebangkitan Rakyat #KL112 yang dianjurkan oleh parti pembangkang Pakatan Rakyat...


Orang sihat makan cukup..riadah pun cukup...

Orang BODOH jer mogok lapar ni macam CAI MAKAN DEDAK...haha...

Jom saksikan gambar aktiviti Baju OREN ini...



Dato' Jalaluddin Hassan pun sertai Larian Tahun Baru

Asoo Penyokong 1 Malaysia...MANTAP!!!

Kumpulan ASPIRASI Mahasiswa yang hadir...

MANTAP DS RAIS YATIM!!!!hehe

Pengerusi ASPIRASI, Shahar Abdullah dan DS Rais Yatim...

ASPIRASI MAHASISWA kutip sampah bagi memBERSIHkan Dataran Merdeka!!!

Inilah namanya ASPIRASI Mahasiswa yang sebenar...



GAMBAR PUAK BODOH MOGOK LAPAR KANTOI MAKAN!!!kikiki





HE : Orang Sihat Makan Cukup, Riadah Pun Cukup...Orang BODOH jer Mogok Lapar tapi Kantoi MAKAN!!!kahkahkah

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Sunday, December 30, 2012

Peserta Mogok Lapar Kantoi BELI Aiskrim..kahkahkah!!!

1 comments

Hak aloh...kata nak mogok lapar 100 jam sebelum buat demo Hijau..tapi kantoi jgak mogok lapar beli aiskrim..

Dah tahap kebulur lah tu sampai sanggup batal 'batal puasa' beli aiskrim...

Tak payahlah nak poyo kata mogok lapar apa sumer..sumpah aku tak caya...ni baru sekeping gambar yang kantoi...haha

Cacai makan dedak ni mudah sangat dibodoh-bodohkan pemimpin mereka..dari pemimpin sampai pencacai semua kaki penipu...

Esok sapa nak dapat RM 300 boleh join kat gebeng...ahahaha...

HE : cacai makan dedak memang suka beli, makan dan bagi orang makan Aiskrim..kikiki

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Lebuh Raya KB-KK Kelantan SUDAH SIAP!!!Tahniah PAS!!!

0 comments

Cekap betul puak PAS buat kerja...dah siap rupanya Lebuhraya ni...tak ada TOL...Kawasan Rehat Betingkat...2 Tempat rehat...

Siap ke??

Bolehlah siap...SIAP IKLAN...kahkahkah!!!

PAS Parti IKLAN!!!


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

LAWAK!!! Ahli PAS PENING!!!Kahkahkah

5 comments

Macam-macam perangai puak PAS ni..kalau dah terlalu taksub tu agak-agaklah..jangan tunjuk bodoh kat orang....haha....

Kenapa masuk PAS jer BODOH erk?haha

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

LIVE UPDATE #BaktiAmanKampus #BanjirKuantan @AmanKampus !!!

0 comments

Hari ini Aspirasi Mahasiswa dan NGO 1 Malaysia Development Berhad (1MDB) telah bekerjasama membantu penduduk yang ditimpa bencana di Kg Galing Besar dan Kg Jawa, Kuantan..

Lihat gambar yang sempat dirakam...

Tahniah mahasiswa!!sejuk perut ibu mengandung...

Berbakti dengan penuh keikhlasan ya...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Peserta Himpunan Hijau Ditawar RM 300 & Baju? Jawab @Fuziah99 !!!

0 comments

Orang lain sibuk duk membantu mangsa banjir di Kuantan dia sibuk duk buat kerja Himpunan Hijau yang dijangka akan tamat esok di Gebeng Kuantan..

Melalui maklumat dan cakap2 orang, dengar cerita Fuziah menawarkan sejumlah wang bernilai RM 300 seorang dan Baju untuk turut serta ikut dia...

Dulu pun dengar cerita Fuziah bg sorang RM 200 kepada semua peserta himpunan Hijau...

Kita harap Fuziah dapat respon tentang pemberian wang ini...jika benar kata YA sahaja...jika tidak Nafikan..

Nik Aziz pn setuju jika mereka (peserta demonstrasi) diberi wang kerana mereka juga bekerja dan memerlukan perbelanjaan...

HE : Jawab Fuziah!!!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Karnival Sayangi Selangor Di Sabotaj MDKL?

0 comments
Majlis Daerah Kuala Langar (MDKL) kantoi lagi mencabut banting Karnival Sayangi Selangor anjuran BN...untuk maklumat lanjut rujuk SINI



Terperangkap Dalam Banjir Mimpi Ngeri Guru Tadika...

0 comments

Kumpulan Mahasiswa bukan Pro Pakatan Rakyat hari ini telah menyumbangkan tenaga dan bakti mereka di Kuantan Pahang bagi membersihkan kawasan yang dilanda banjir bermula Isnin yang lalu.


Mahasiswa ini terdiri daripada penyokong ASPIRASI kerajaan yang terdiri daripada mahasiswa UKM dan HUKM telah menyumbangkan bakti mereka di Tabika Kemas Galing Besar dan SK Galing Besar.

Program Aman Kampus Bersama Mahasiswa dan Belia, Turun Berbakti dianjurkan oleh Kelab Kami Sayang PM telah berjaya menarik seramai 80 orang anak muda yang terdiri daripada Gabungan Anak Johor, Gagasan Pendidikan Melayu Malaysia, dan ASPIRASI.


Kejadian banjir yang berlaku di sini telah menjadi mimpi ngeri bagi guru-guru di Tabika ini. Ketika kejadian, guru-guru di tadika tersebut sedang mengadakan bacaan yasin dan tahlil. Mereka tidak menyangkakan hujan lebat telah membuatkan air sungai naik dalam masa yang amat pantas.

Kesemua guru-guru yang berada di tabika tersebut telah terperangkap di dalam tabika yang ditenggelami air selama 2 jam sebelum JPAM datang membantu. Pengalaman berada dalam dalam situasi getir ini telah membuatkan mereka trauma.


Menurut salah seorang guru di sini, Puan Aisyah, 40 tahun "Saya masih trauma dengan keadaan yang telah berlaku. Tidak sangka air begitu cepat naik dan rakan-rakan ditenggelami air parat dada. Kami semua berdiri di atas meja salama 2 jam sebelum bot JPAM datang."

Sebanyak 80% peralatan di dalam Tadika tersebut musnah. Turut hadir Timbalan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Dato' Hasan Bin Malek dan ADUN Teruntum, Dato' Chang Hong Seong.


Sejurus selesai membersihkan Tabika Galing Besar, Mahasiswa ini telah bergerak ke SK Galing Besar untuk melawat mangsa bencana banjir yang ditempatkan di sekolah ini sejak kejadian hitam itu berlaku isnin lalu.


Sebanyak 42 keluarga dan anggaran 210 orang telah ditempatkan di sekolah ini. Banyak pihak telah memberikan bantuan sepanjang mereka berada di sini. Antara pihak yang menyumbang ialah 1 Malaysia Develepment Berhad, Kelab Putera 1 Malaysia, Media Prima Adabi, Agensi kerajaan dan individu.

Kelmarin, Tengku Mahkota Pahang Tengku Abdullah Ibni Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta'in Billah berkenan mencemar duli ke SK Galing Besar melawat mangsa banjir di sini.


SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA