networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Tuesday, January 29, 2013

Ahmad Maslan Sudah Cukup JANTAN!! Tidak Perlu Layan Kerenah Jantan Lembek Macam Mazlan !!!!

Ahmad Maslan tidak perlu layan kerenah 'sipondan' Mazlan Aliman yang merengek untuk berdebat isu FELDA dengannya..Siponda ini persis seperti seorang jantan yang sedang mengalami tahap kekecewaan yang melampau apabila tidak mampu memuaskan nafsu isterinya...

Sipondan ini kata jika berdebat dengan pondan ni sahaja dikatakan JANTAN...nampak sangat terdesak untuk buktikan diritu jantan..cara Mazlan ni memang menampakkan dia tidak matang dan tertekan..

Apa tidaknya, nak masuk FELDA sebar fitnah dia kena halau..sama dah tu dengan seorang suami yang tidak mampu memuaskan nafsu isteri...bila diberi peluang si pondan ni tak mampu capai ke tahap membrangsangkan...belum pun isteri sedia dia sudah tertewas...isteri mana pun akan menyampah..haha...

Ini sama jer dengan isu dia dihalau warga Felda..apa tidaknya, datang sebar fitnah...orang Felda pun menyampah...sudah dikatakan dia dihalau kerana telah ditetapkan di bawah Akta GSA (Kawasan Penempatan Berkelompok) tu pun masih nak langgar...agak-agaklah..kalau BINI tu PERIOT..janganlah nak sangat...bila bagi kau kecewakan...haha...

Warga Felda sekarang ini sudah hidup dalam keadaan aman dan harmoni..tidak perlulah Mazlan Aliman datang untuk puaskan kehendak warga FELDA...mereka memang sudah puas dan bersyukur dengan apa yang mereka ada setakat ini...

Bukti Mazlan Aliman tertekan untuk tunjukkan dia JANTAN dibawah ni...


Nasihat aku kepada Ahmad Maslan..usahlah dia melayan kerena pondan yang tidak berapa nak jantan ni...Kau (Ahmad Maslan) dah memang jantan...

Biarkan Pondan yang tak berapa nak jantan terus kecewa...biasanya orang yang tak jantan jer akan ajak orang lain buktikan diri tu jantan...kepada mana-mana lelaki yang tak berapa nak jantan tu boleh amek ubat di bawah ni..


HE : Kau tetap ponda Mazlan...betul kata Ahmad Maslan, Mazlan Aliman memang "pemfitnah bersiri"..biarkan Mazlan terus kecewa kerana tak dapat buktikan dirinya JANTAN!!!kahkahkah!!!

1 comment:

Anonymous said...

Spring return memang terbaik...ha..ha..ha

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA