networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Monday, January 7, 2013

Blogger Murahan Pembangkang Kantoi Fitnah SYABAS!!! #IsuAirSgor


Blogger pencacai pengangkat najis pembangkang kantoi untuk kesekian kalinya..kali ini dalam isu LORI tangki air Syarikat Air Johor (SAJ)...

Blogger cacai makan dedak pembangkang ini menFITNAH TV3 kononnya menyebarkan berita palsu fitnah ala PAS mengatakan Lori Sykt Air Johor (SAJ) yang membantu rakyat Selangor dikatakan dirakam di Johor dan kemudiannya TV3 tuduh ianya berlaku di Selangor...

Jom baca apa fitnah syaitan puak blogger murahan pengangkat najis ni:
1) Berikutan krisis air di Lembah Klang ekoran kegagalan syarikat penyedia bekalan air menaik taraf sistem pam di beberapa rumah pam miliknya, TV3 sekali lagi cuba menipu penonton dengan menyertakan bukti berbeza dari segi kandungan audio dan visualnya! 
2) Rakaman visual krisis air di Johor 'dikitar semula' kununnya sebagai bukti menunjukkan Selangor menghadapi krisis air tahap gaban! 
3) Dalam laporan Buletin Utama dinyatakan lori tangki milik Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS) yang dihantar tetapi visual menunjukkan bahawa sebenarnya lori tangki tersebut kepunyaan Syarikat Air Johor (SAJ) yang menghantar air ke kawasan kritikal ekoran krisis air di negeri itu beberapa tahun lalu.
Dengan menyertakan fakta isu AES yang mana 2 motosikal berkuasa tinggi yang dilakonkan semula..blogger cacai ini merapu dengan mengaitkan cerita AES dengan lori SAJ dan SYABAS..

Buat pengetahuan penyokong cacai, TV3 sudah mengeluarkan jawapan tentang pertikaian isu motosikal dalam rakaman AES dan memohon maaf kerana terlepas pandang untuk menulis "LAKONAN SEMULA"...

Tulah lain kali tengok TV3..mereka dah jawab ko cakap belum jawab...kalau dah bebal tu duduk diam-diam...

Mengenai fitnah yang dilemparkan, ISU lori SAJ itu sebenarnya tidak ada apa isu pun tapi blogger pembangkang cuba mencari ruang untuk fitnah tapi sayang kantoi juga...

SYABAS telah meminta bantuan daripada Lembaga Air Perak (empat lori tangki), Syarikat Air Melaka Berhad (dua lori), Syarikat Air Johor (lapan lori) dan Syarikat Air Negeri Sembilan (dua lori).

Blogger murahan pembangkang ini cuba pertikaikan kenapa tidak minta bantuan dari Sykt Air Negeri Sembilan..sebenarnya SYABAS memang telah menerima bantuan dari Sykt air Negeri Sembilan...bukan Sykt itu sahaja banyak lagi Sykt air yang turut membantu...

Ini semua gara-gara kerajaan Khalid tidak mahu membina loji langat 2..kalau Khalid setuju dari dulu tak ada masalah melarat sampai ke tahap ini...

Pada masa yang sama, Exco Kerajaan Pakatan Rakyat, Dr Xavier Jayakulan marah kerana lori-lori dari Syarikat air lain membantu SYABAS tanpa memaklumkan kepada kerajaan Khalid...

Memang tak lah dalam keadaan getir ni nak hantar surat permohonan kelulusan..berapa tahun nak tunggu jawapan dari Khalid...sedangkan masalah air pun dia rela tunggu 100 tahun inikan pula nak hantar surat makluman kebenaran..

Silap-silap kerajaan negeri tak benarkan..mereka pula suruh PENSTRUKTURAN SEMULA dijalankan secepat mungkin...

Exco Xavier sikaki tidur dalam DUN ni pun sama level dengan blogger murahan pembangkang...

SYABAS sebenarnya telah menggerakkan 40 lori tangki air dan menyediakan 174 tangki air statik ke kawasan terjejas akibat kerosakan di dua rumah pam, yang menjadi punca krisis air di ibu negara sebelum ini bagi menyelesaikan krisis air di Selangor...

Sepatutnya kerajaan negeri harus berterima kasih dengan bantuan dari syarikat air lain kerana membantu Syabas...ini tidak..sudahlah tak berterima kasih...malah disalahkan pula sebab membantu...

HE : Dasar busuk hati memang macam tu!!! kalau aku jumpa harimau dengan khalid aku 'tembak' Khalid dulu...haha 

  SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA