networkedblogs

Bersahabat..

Rock OOO!!! Layan...

Wednesday, January 2, 2013

Blogger Tetek Tumpas Ditangan McTheory!!!


Sejurus keluarnya rangking blogger terkini pro BN, aku lihat satu blogger dari Kedah ni semakin popular...apa tidaknya bulan lepas dia rangking 5 dan aku rangking 6...sekarang ini blogger Kedah ke KL yang bernama Mc Theory telah maju kehadapan dengan mencatatkan rangking ke 2 dalam senarai blogger pilihan BN...

Aku pula merosot ekoran jarang UPdate minggu lepas berikutan masalah kesihatan...bukan senang nak maintain jumlah pembaca 20,000 sehari...kalau nak duduk tangga kedua dan pertama ikut ramalan aku jumlah pembaca perlu jejak 20,000 sehari...

Blogger Kedah Mc Theory dari UMB ni wajar diberi perhatian kerana dia antara blogger BN yang tidak memainkan certia lucah seperti memaparkan gambar tetek untuk tarik Hits...




HE : TAHNIAH UMB!!! Juga baca di SINI untuk ulasan dari seorang blogger yang sedang meningkat naik...

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA