networkedblogs

Bersahabat..

Ku Mohon (Lebaran Aidilfitri)

Saturday, January 12, 2013

Gelagat Beruk #KL112 #HKR112 !!! Solat Banyak Kiblat!!!

Bagi mencukupkan 1 Juta Beruk tak Berdosa pun diheret sama..Kahkahkah!!!

"#KL112 AKAN MEMBAWA BENCANA?
Jika setuju sila klik "Like" di bawah.


Serius aku sendiri tak faham apa yang cuba ditunjukkan oleh cacai tonggong Pakatan Rakyat ini...Solat?

Kalau sekadar tunjukkan diri tu tonggang tonggek mungkin kita boleh nampak mereka bergerak seperti sedang solat..tapi mana arah hendak dituju?

Agama Islam..Solat Cara Islam...Tapi mengapa Kiblat Lain-lain....

Mungkin ini balasan yang mereka terima selepas asyik mengutuk umat Islam dalam UMNO yang sama kiblat dengan mereka dengan berbagai-bagai tohmahan sesat dan rekayasa yang sangat kejam....

HE : Baik tak payah SOLAT kalau niat nak menunjuk-nunjuk...niat kita kerana Allah S.W.T...

2 comments:

JAMILKUCING said...

Yang ambik foto akud engan berok aku dan tulis seperti di atas. aku nak tanya.

MAK KO TU PELACUR KE.MUNGKIN KO TU DATANG HASIL DARI PERBUATAN SUMBANG MAK KO. SEBAB ITU KURANG AJAR. DASAR ANAK PELACUR.

Anonymous said...

Program BN langsung tk ambil kisah bab solat..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA