networkedblogs

Bersahabat..

SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

Anwar Perlu 5 Minit Jer Untuk Menipu...

Thursday, January 24, 2013

Haramjadah ko @AbbyAbady112 Hina Mak Bapak!!!Kerana Politik!!!Sial PASSETAN


Haramjadah punya anak menghina Mak Bapak kerana dia UMNO...dasar barua cacai Pakatan haramjadah memang suka amalan hina mak bapak ker?

Babi pun tahu hormat mak bapak!!!Babi pun tak pandai nak aibkan mak bapak dia depan babi lain....

Anjing pun tahu hormat tuan dia...tapi tidak anjing PASSETAN...tuan sendiri dia gigit...Babi pun tak macam ni!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA