networkedblogs

Bersahabat..

Di sini Lahirnya Sebuah Cinta | Merdeka 57

Friday, January 25, 2013

IKLAN PERCUMA!!! Sukan Antarabangsa Sports Express SDN BHD...



Semalam saya menerima 1 email di alamat harapanesok@gmail.com bahawa Kak Nur Warnalizah mahu mempromosikan cawangan syarikat baru mereka...Saya dengan berbesar hatinya mahu berkongsi maklumat promosi dari Kak Warnalizah...


Salam,

Saya Nur Warnalizah bt. Md. Jasni sukacita ingin memperkenalkan cawangan terbaru syarikat kami seterusnya mengunjungi premis kami.

2. Syarikat kami merupakan pembekal peralatan sukan yang berpengalaman dan telah menjalankan operasi sejak 1988 menawarkan barangan yang berkualiti dengan harga yang berpatutan.

3. Antara perkhidmatan yang kami tawarkan :

Re-string badminton, tennis dan skuasy.
Pakaian sukan individu atau berkumpulan.
Printing bagi pakaian dan cenderamata.
Sulaman.
Medal dan trofi.

4. Untuk maklumat lanjut, sila hubungi kami.

Semoga anda akan berpuashati dengan perkhidmatan yang kami tawarkan.

“KEPUASAN ANDA KEBANGAAN KAMI”

Sekian terima kasih,

Nur Warnalizah bt. Md. Jasni
H/P 012 6070510


HE : Kepada mana-mana pihak yang ingin mengiklankan produk ataupun syarikatnya, anda boleh emailkan kepada harapanesok@gmail.com...Tiada bayaran dikenakan...anda hanya perlu menaip dan insya'allah saya akan publishkan...9/10 rezeki adalah daripada perniagaan...

*Saya tidak akan mengiklankan promosi IKLAN UBAT KUAT dan berunsur KEBATINAN bagi menjaga imej dan kredibiliti blog ini...harap maklum...buat puak PAS yang mahu mencari produk tersebut boleh pergi ke blog Amenoworld...tq




SOKONGAN ONLINE PRU13:
"Setujukah anda BN Menang Besar PRU-13?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.


COUNTDOWN KEMENANGAN BESAR BN

Created by DAPATKAN DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA